וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטיני שדרס שלושה שוטרי מג"ב בבית ענון: "זו תאונת דרכים"

2.11.2015 / 10:11

הגבר שפצע באורח קל עד בינוני שלושה לוחמים והסגיר את עצמו למשטרה מכחיש כי מדובר בפיגוע: "לא התכוונתי לפגוע באיש". עם זאת, במערכת הביטחון סבורים אחרת על סמך ממצאים ועדויות בשטח. הפלסטינים מסרבים להסגיר את הנהג שדרס למוות בשבוע שעבר תושב קריית ארבע

צילום: הצלה יו"ש, רשתות טלוויזיה ערביות, רוני כנפו, דוברות הדסה; עריכה: קשת סידי

תושב אזור חברון שפגע אתמול (ראשון) בשלושה לוחמי מג"ב בצומת בית ענון והסגיר את עצמו למשטרה, טוען כי מדובר בתאונת דרכים. "לא התכוונתי לפגוע באף אחד", אמר לחוקריו. עם זאת, במערכת הביטחון סבורים אחרת על סמך ממצאים בשטח ועדויות שנאספו על אופן נסיעתו. החשוד נמצא בחקירת שירות הביטחון הכללי (שב"כ) וטרם נקבעו נסיבות האירוע.

במקרה אחר על רקע דומה, הנהג הפלסטיני שדרס למוות בשבוע שעבר את אברהם חסנו, תושב קריית ארבע, עדיין עצור. לדברי גורם ביטחוני, בשלב זה אין בכוונת הפלסטינים להעביר את הנהג, שהסגיר את עצמו לידי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, לידי ישראל.

לקריאה נוספת:
בתו של אברהם חסנו שנדרס למוות בחברון: "רצחו אותו בדם קר"
"אמרתי לבן דודי - אל תדקור, חראם על הילד": עדות המחבל בן ה-13 נחשפת
"קיווה למות כשהיד": אישומים נגד המחבלים מהפיגועים ברעננה וגן שמואל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדורס מכחיש כי מדובר בפיגוע. פצוע בדריסה בבית ענון, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד משוטרי מג"ב שנדרס אתמול נפצע באורח בינוני והשניים האחרים באורח קל. מהמשטרה נמסר כי הנהג הגיח עם מכוניתו ופגע בצוות לוחמים שעמד בצומת. בתגובה, הם פתחו באש לעבר הרכב, אולם הוא הצליח להימלט מהמקום.

מחשש שנמלט לאחד הכפרים שבאזור, נסגרו כמה צמתים לתנועה וכוחות גדולים של צה"ל ומשטרה ניהלו אחריו מצוד. כעבור כמה שעות הוא הסגיר את עצמו, בסיוע המנהל האזרחי בחברון, למנהלת התיאום והקישור במקום והועבר לחקירת גורמי הביטחון. במסגרת החיפושים פשטו כוחות הביטחון על המרכז הרפואי בכפר סעיר, שממזרח לחברון, כדי לבדוק אם הוא הגיע למקום לאחר שנורה על ידי כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully