וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מרעננה: המחבל רץ עם סכין - האזרחים רוגמים אותו באבנים

שלומי גבאי

13.10.2015 / 15:24

ממיטת אשפוזו בבית החולים שחזר יאיר בן עזרא, שהותקף בפיגוע הראשון, את רגעי האימה: "ראיתי את הסכין שלו, הוא צעק 'אללה אכבר' ודקר אותי". צפו בתיעוד מנטרול המחבל

עריכה: יאיר דניאל

יאיר בן עזרא, שנפצע הבוקר (שלישי) בפיגוע הראשון ברעננה, תיאר ממיטת אשפוזו את רגעי האימה. "הוא עמד בצד התחנה. ראיתי שהוא הזיע מיד כשהסתכלתי עליו. הוא קפץ עליי עם הסכין, צעק 'אללה אכבר'. הדפתי אותו ביד שמאל וניסיתי להכניס לו כמה שיותר אגרופים", אמר לוואלה! NEWS בבית החולים מאיר שבכפר סבא.

"ראיתי את הסכין שלו, הוא פשוט היה אחוז בכעס, כמו נמר", הוא הוסיף. "מזל שזה הסתיים ככה ולא פצע עוד ילדים שהיו בתחנה. הוא דקר אותי בצוואר שתי דקירות, במותן, בכתף, ביד. כל הגוף כואב".

עוברי אורח נרתמו לעזרתו וסייעו לו ולפצועים. "עמדתי בתחנת אוטובוס, קראתי עיתון. בתחנה עמדו אישה ושני ילדים. לא חשבתי שזה יהיה כל כך קרוב אליי. אנשים היו מוטלים על הרצפה, ואזרחים שהגיעו למקום סייעו לנו", אמר.

פיגוע רודף פיגוע || סיקור מיוחד:
השרה רגב: "להטיל סגר על השכונות הערביות בירושלים"
ירי, דריסה ודקירות: 3 הרוגים וכ-20 פצועים בשני פיגועים בבירה
בעקבות גל הפיגועים: נתניהו יכנס את הקבינט בצהריים

גבר בן 32 נדקר בבטנו בפיגוע; המחבל נוטרל. שלומי גבאי
זירת הפיגוע הראשון ברעננה, הבוקר/שלומי גבאי

בשעות הבוקר, קצת לפני השעה 08:30, התנפל מחבל בן 23 ממזרח ירושלים על גבר בן 32 בתחנת אוטובוס ברחוב אחוזה ברעננה, ופצע אותו באורח קל. הנדקר הצליח להשתלט עליו יחד עם עוברי אורח, עד הגעת כוחות משטרה למקום.

במקרה אחר, שאירע כשעתיים אחרי, נפצע אדם באורח קשה באותו רחוב, סמוך לבית חולים לוינשטיין. מחבל בן 28, תושב מזרח ירושלים, דקר את הגבר בצווארו ופצע עוד שלושה אנשים באורח קל. לאחר האירוע המחבל החל לרוץ לעבר רחוב אחוזה תוך שאזרחים דולקים אחריו. נהג שעבר במקום הבחין במתרחש ופגע בו באמצעות רכבו ונהג מונית סייע בהשתלטות עליו. כוחות גדולים של מרחב שרון שהיו במקום עצרו את המחבל והוא הועבר לטיפול רפואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע השני ברעננה, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
פצוע קשה ושלושה פצועים קל בפיגוע שני בעיר שבשרון. שלומי גבאי
זירת הפיגוע השני ברעננה, הבוקר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully