וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד דרמטי: חיסול המחבל בפיגוע הדריסה בירושלים

13.10.2015 / 12:03

עד ראייה לפיגוע ברחוב מלכי ישראל בבירה צילם את רגעי האימה: מחבל דרס שני בני אדם, הרג אחד מהם ויצא עם גרזן. בתיעוד נראה מחבל שרוע על הכביש לאחר שנפגע ועובר אורח נעמד מעליו עם אקדח, כשמסביבו מקללים עדי ראייה

עריכה: גדי וינסטוק

רגעים לאחר שדרס ודקר הבוקר (שלישי) עוברי אורח, נורה המחבל ברחוב מלכי ישראל בירושלים. בתיעוד ממצלמת טלפון נייד של אחד מעדי הראייה לאירוע נשמעים קולות ירי. המחבל נראה שרוע על הרצפה לאחר שככל הנראה נפגע ואדם אחר עומד מעליו ומכוון אליו אקדח. עוברי אורח שהגיעו לזירה החלו לצעוק ולקלל את המחבל.

על פי חקירה ראשונית, המחבל דרס את הנפגעים ולאחר מכן יצא עם סכין והחל לדקור אזרחים. אדם אחד נהרג בפיגוע ואדם נוסף נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

פיגוע ברחוב מלכי ישראל, ירושלים, 13 באוקטובר 2015. יותם רונן
זירת הפיגוע ברחוב מלכי ישראל בירושלים/יותם רונן

המחבל בפיגוע הדריסה הוא עובד בזק, שהוציאה הודעת גינוי ובה ציינה כי לא נרשם כל סימן מקדים בהתנהגותו של העובד. "בזק מביעה זעזוע עמוק בעקבות הפיגוע בירושלים ברחוב מלכי ישראל, ומפעילותו החבלנית של עובד החברה, שנהרג במהלך הפיגוע. אנו המומים מהמעשה הנפשע, מביעים שאט נפש מהמעשה, כואבים את כאבן העמוק של משפחות ההרוגים ומתפללים להבראתם המהירה של פצועי הפיגוע.

הפיגוע ברחוב מלכי ישראל אירע דקות ספורות לאחר פיגוע הירי באוטובוס בארמון הנציב, שם שני מחבלים, בני 22 ו-24, פתחו אש בקו 78 של אגד ברחוב עולי הגרדום. לאחר מכן החלו לדקור את הנוסעים עם סכין. כתוצאה מכך נפצע אדם באורח קשה, שלושה באורח בינוני ועוד כ-17 באורח קל. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום קבעו את מותו של גבר בן 60 במקום. ארבעה פצועים בדרגות פציעה שונות פונו לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully