וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע מסוג אחר: נער ערבי השליך נחש על שוטרים

9.10.2015 / 20:52

הנער בן ה-16 התקרב לשוטרים אשר היו בפתח התחנה בג'לג'וליה, וזרק עליהם נחש שהיה ברשותו. לא היו נפגעים בתקרית המשונה, והחשוד נלקח לחקירה. ההערכה היא שמדובר ברקע לאומני

תמונות גולשים

שוטרי תחנת קדמה שבשרון הגיעו היום (שישי) לתחנת המשטרה בג'לג'וליה, שם הבחינו בנער ערבי, תושב היישוב, שהתקרב לכיוונם. כשהיה קרוב מספיק, שלף הנער נחש שהיה ברשותו והשליך אותו לעברם. מבדיקה ראשונית של המשטרה עלה כי הנער השליך את הנחש כדי לפגוע בשוטרים, תוך ניסיון לבצע פיגוע על רקע לאומני. החשוד, בן 16, נעצר ונלקח לחקירת שב"כ. הנער והשוטרים לא נפגעו בתקרית.

האירוע המשונה התרחש במסגרת גל הטרור של הימים האחרונים, אך מדובר בתקרית חריגה שבה נעשה שימוש בבעל חיים. בימים האחרונים התרחשו פיגועי דקירה שבוצעו על ידי מפגעים בודדים, שעשו שימוש בסכין או בכלי אחר לשם דקירת הקורבנות. היום נפצע באורח קל נער בן 16 לאחר שנדקר ברחוב שמואל הנביא בירושלים. כמו כן, שוטר נפצע באורח קל ברגלו בפיגוע במסגרתו ניסה מחבל לחטוף את נשקו ולהימלט איתו.

כמו כן, מוקדם יותר היום נפצעה באורח בינוני איסרא עבד, החשודה בניסיון לבצע פיגוע דקירה בתחנה המרכזית בעפולה. עבד הניפה סכין וניסתה לדקור אנשים וחיילים בתחנה, כשבסופו של דבר לוחמי מג"ב, חיילים ומאבטח ירו לכיוונה. בפיגוע לא נפגעו ישראלים, אך חמישה לקו בחרדה.

לקריאה נוספת:
מהומות בגדה; שוטר מג"ב נפצע קל מאבן שיודתה לראשו בקבר רחל
"הכל למען ירושלים": תיעוד מיוחד של פעילות שוטרי מג"ב בבירה
המחבלת מעפולה: תושבת נצרת, סטודנטית באוניברסיטה העברית

נחש שהושלך לעבר שוטרים בג'לג'וליה. חטיבת דובר המשטרה
הנחש שהושלך לעבר השוטרים/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully