וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצועה מיידוי האבנים ליד תקוע: "ראיתי את המוות מול העיניים"

שבתי בנדט ומשה שטיינמץ

7.10.2015 / 12:10

ריבי לב-אוחיון סיפרה לוואלה! NEWS על הרגעים שבהם פלסטינים יידו אבנים על רכבה: "בכל פינה יכול לצוץ מישהו ולחסל אותי". בצה"ל בודקים אם מתנחל ירה בשני פלסטינים בעקבות האירוע האבנים ופצע אחד מהם קשה

צילום: מור שאולי עריכה: ניר חן
ריבי לב אוחיון, נפצעה מיידוי אבנים, 7 באוקטובר 2015. מור שאולי
ריבי לב-אוחיון בבית החולים/מור שאולי

שני פלסטינים נורו היום (רביעי) על ידי מתנחל בעקבות זריקות אבנים על הכביש שבין תקוע שבגוש עציון להר חומה, שבמהלכן נפצעה אישה בת 37 מתקוע. אחד מהם נפצע בבטנו באורח אנוש ופונה על ידי הסהר האדום לבית החולים שבבית לחם, שם יוצב מצבו ומוגדר כעת קשה.

"ראיתי את המוות בעיניים, אני בחרדות, איך אמשיך יום-יום כשאני גרה בתקוע ובכל פינה יכול לצוץ מישהו ולחסל אותי", תיארה ריבי לב אוחיון, בת 38 מתקוע, את תחושותיה שעות ספורות לאחר שספגה מטח אבנים לעבר רכבה. "קמתי לבוקר שגרתי של התארגנויות ופיזור הבנות", סיפרה לוואלה! NEWS. "יצאתי לעבודה בירושלים ואז קרה אירוע כזה שיכול לשנות ולהשפיע על החיים לגמרי. יצאתי בנס מניסיון לינץ'".

לקריאה נוספת:
פיגוע בירושלים: פלסטינית דקרה ישראלי, הוא דרך את נשקו וירה בה
"לא ישנים בלילה": היהודים שלא זזים מהרובע המוסלמי

ריבי לב אוחיון, נפצעה מיידוי אבנים, 7 באוקטובר 2015. מור שאולי
ריבי לב אוחיון, נפצעה מיידוי אבנים, 7 באוקטובר 2015/מור שאולי

לב-אוחיון נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים שערי צדק עם חבלה בראשה ובידה כתוצאה מהאבנים שניפצו את שמשות רכבה. "נסעתי לפני מחסום בית צחור, הייתי הרכב הראשון וראיתי מן מחסום אנושי של עשרה חבר'ה שעמדו בכביש עם אבנים וברקע עוד עשרה צעירים בני 20. ראיתי אחד מתקרב אליי עם אבן גדולה ואמרתי 'הוא הולך להרוג אותי'", סיפרה על רגעי האימה. "התלבטתי אם לנסוע ישר ולחצות אותם אבל הבנתי שהוא היה שובר לי את השמשה הקדמית ופוגע לי בראש ולכן הסתובבתי לכיוון הבית. עשיתי פרסה וכשהאוטו האט הם קפצו על הרכב ושברו שמשות. אחד מהם פתח את הדלת וראיתי את המוות בעיניים. הוא התחיל לבעוט בי וגרם לי לחבלות בזרוע".

יידוי אבנים לעבר רכב בכביש בין תקוע לירושלים, 7 באוקטובר 2015. מועצה אזורית גוש עציון,
הרכב שנפגע ליד תקוע/מועצה אזורית גוש עציון

היא סיפרה כי התחננה על חייה. "אמרתי 'בבקשה לא'. הוא הלך צעד אחורה והצלחתי לנעול את הדלת ולהשלים את הפרסה ולנוס על נפשי. התקשרתי למשטרה, הייתי נסערת, בוכה ומבוהלת. השוטרת אמרה לי תעמדי בצד ויבוא אמבולנס. אמרתי לה שזה לא הגיוני כי מישהו אחר יבוא וישלים את המשימה. החלטתי להמשיך הביתה ועשר דקות אחרי שהגעתי לתקוע קיבלו אותי ונתנו לי טיפול ראשוני".

היא העידה שכאשר הם פגעו בה, אחד מהם צעק "חלאס". "אני חשבתי שהולכים להרוג אותי", סיפרה. "צעקו כל מיני דברים ואני רק חשבתי אם אצא מזה בחיים ואיך אוכל להציל את עצמי". לטענתה, בדרכה הביתה עברה מולה ג'יפ מג"ב שלא עצר לה. "צפרתי צפירות היסטריות והג'יפ המשיך לנסוע, הייתי עם שמשות שבורות והוא לא עצר", טענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully