וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור יום: כוח דובדבן עצר מבוקשים בג'נין, 15 פלסטינים נפצעו

4.10.2015 / 9:31

הלוחמים, שפשטו על מחנה הפליטים כחלק ממבצע מעצרים, שיגרו טיל לעבר מבנה, שממנו הושלכו עליהם מטענים. שני חשודים נעצרו, אך המבוקש המרכזי נמלט. לא היו נפגעים בקרב החיילים

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: שניר דבוש

כוח של יחידת דובדבן פשט היום (ראשון) על מחנה הפליטים בג'נין במטרה לעצר מבוקשים מחמאס החשודים במעורבות בטרור. במהלך הפעילות, שחלקה היה לאור יום, התנהלו חילופי אש במקום, שכללו שיגור של טיל לעבר ביתו של קייס סעדי והשלכת מטענים לעבר הכוחות. לא היו נפגעים בקרב החיילים, אולם לפחות 15 פלסטינים נפצעו באירוע – ארבעה מירי והיתר מרימוני הלם. עם זאת, סעדי לא נעצר בתום האירוע, לאחר שככל הנראה הצליח להימלט משם, אך אחיו וחשוד נוסף נעצרו ובתוך הבית אותר רובה M16.

הפעילות הרחשה ברקע גל הטרור שפוקד בימים האחרונים את ירושלים ואת השטחים, ולאחר שאתמול גורמים בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרו מסרו כי חלה התקדמות משמעותית בחקירת הפיגוע בכביש שבין איתמר לאלון מורה. לפי הגורמים, כוחות ימ"מ, דובדבן ושב"כ ביצעו בלילה שבין שישי לשבת מעצרים של מבוקשים באזור שכם שסייעו לחקירה.

עוד נמסר כי צה"ל תגבר את כוחותיו בשטח, וכי נתניהו הורה לשר הביטחון משה יעלון ולשר התחבורה ישראל כץ לקדם סלילה של כבישים עוקפים בשומרון, על מנת להימנע מיידויי אבנים ומאיומי הירי ולהגביר את תחושת הביטחון. לפיכך, סלילת הכביש העוקף באזור נבי אליאס, שתכנונה הושלם, תחל כבר בימים הקרובים.

לקריאה נוספת בנושא
שעות לאחר הפיגוע: נער בן 15 נדקר ליד שער שכם; עימותים בבירה
נחמיה ירד להציל את אהרון שנדקר עם אשתו ובנו: "נהרג כשרצה לעזור"
"הקטנים עדיין לא מבינים": שבת ראשונה במשפחת הנקין בלי אבא ואמא

מחנה הפליטים בג'נין, 4 באוקטובר 2015. טוויטר, צילום מסך
מחנה הפליטים בג'נין, 4 באוקטובר 2015/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully