וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמה רועדת, ריצות וצרחות: תיעוד רגעי האימה בפיגוע בירושלים

4.10.2015 / 0:14

מצלמת טלפון סלולרי שתיעדה את הרגעים הקשים שבהם המחבל מוהנד שפיק רצח שני בני אדם ופצע שניים נוספים, מציפה את תחושת הבהלה שאחזה ברחוב הגיא באותה עת. "שמענו יריות, צרורות", שחזר תושב האזור

מערכת וואלה!

פיגוע הדקירה הקטלני שבו נהרגו שני בני אדם ונפצעו שניים נוספים באורח קשה ובאורח קל, תועד אמש (שבת) על ידי אחד מעוברי האורח שנקלע לרגעי האימה שפקדו את רחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים. בסרטון ניתן לראות תמונות רבות מטושטשות בגלל הריצות ממקום למקום ולשמוע את צרחות הנוכחים, שהבינו את מה שהתחולל סביבם.

תושב העיר העתיקה, המתגורר בסמוך לאזור שבו התרחש הפיגוע, שחזר לוואלה! NEWS את הרגעים הראשונים של האירוע הקשה. "שמענו יריות, לא ידענו מה זה, אבל כשיצאנו היו כוחות משטרה", כך אמר התושב והוסיף, "הבנו שיש משהו, הכניסו אותנו לבתים ולא נתנו לנו לצאת. אחר כך התחילה שמועה שיש פיגוע ואחר כך שמענו שמישהו נדקר, מישהו נהרג, לא יודעים מה עוד בדיוק קרה".

לדברי התושב, "לא נתנו לנו לרדת לראות. לא היינו למטה, פה בבתים רק שמענו הרבה יריות, צרורות. עד עכשיו לא נותנים לנו לרדת למטה. לפי החדשות שמענו שיש פצועים ושמישהו נהרג".

עוד בוואלה! NEWS:
גורמים בסביבת נתניהו: התקדמות בחקירת הפיגוע בשומרון
רוסיה לארה"ב: "ממליצים שלא תתקפו היכן שאנו פועלים בסוריה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע בעיר העתיקה, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל הגיע לרחוב הגיא בעיר העתיקה, דקר כמה אנשים ולאחר מכן, ככל הנראה, לקח את האקדח של האב שנפצע אנושות והחל לירות. הכוחות הגיעו למקום לאחר שהאם הצליחה להזעיק שוטרים שעמדו כ-50 מטר מהמקום. "התגובה המהירה והמקצועית של השוטרים ולוחמי מג"ב, תוך חירוף נפש, עצרה את הפיגוע ומנעה פגיעה בחפים מפשע נוספים", אמר מפקד המחוז ניצב משה אדרי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס היום דיון ביטחוני בהשתתפות שר הביטחון משה יעלון, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, ראש השב"כ וממלא מקום המפכ"ל ניצב בנצי סאו. למחרת, במוצאי החג, יכנס נתניהו את הקבינט המדיני-ביטחוני.

באזור הפיגוע בעיר העתיקה התפתחו עימותים בין ערבים לבין מפגינים יהודים, לאחר שהאחרונים חסמו את צומת שילה לכניסת ערבים. המשטרה החלה לירות רימוני הלם במקום.

(עדכון ראשון: 21:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully