וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בכפר דומא: המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור המחבלים

המשטרה מבקשת ממי שיש לו מידע היכול לסייע בפרשה להתקשר למוקד שנפתח לחקירת הפיגוע. ח"כ טיבי: הרצח בוצע על ידי ניאו נאצים עבריים. מעצרו של מאיר אטינגר, החשוד בפעילות יהודית קיצונית, הוארך ב-5 ימים

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: ליאור קירשנר

משטרת ישראל פרסמה היום (שלישי) הודעה שבו היא מבקשת את עזרת הציבור בפענוח פרשת הצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא, שבמהלכו נרצח הפעוט עלי בן השנה וחצי ויתר בני המשפחה נפצעו באורח קשה. בהודעה נמסר כי כל מי שיש בידיו מידע או כל פרט שעשוי לסייע בפענוח הרצח מוזמן להתקשר למוקד המידע הפעול בין השעות 08:00 ל-22:00, שמספרו 050-8386626. במשטרה הדגישו כי הפנייה לא נעשתה משום שהחקירה תקועה, אלא כחלק מהליך רגיל.

בסוף השבוע נשרף למוות דוואבשה בהצתת ביתו במסגרת פעולת טרור יהודי. אמו ואחיו נפצעו אנושות אנוש ופונו לבית החולים שיבא שבתל השומר. האב, שנפצע קשה, פונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. עדיין נשקפת סכנה לחייהם.

על אחד הבתים רוססו כתובות בעברית, ובהן "יחי המלך המשיח" ו"נקמה", וכן ליד הכתובות רוסס של מגן דוד. חוקרי משטרה הגיעו למקום מלווים באנשי מעבדה לזיהוי פלילי והחלו באיסוף פרטים וחקירת האירוע. לטענת המשפחה, בקבוקי תבערה הושלכו לעבר הבתים וכך פרצה השריפה.

סוכת אבלים של שני הבתים שנשרפו בדומא בשומרון, אוגוסט 2015. ראובן קסטרו
הבית השרוף בכפר דומא, השבוע/ראובן קסטרו

כמו כן, ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) תקף היום בחריפות את הממשלה בדיון מיוחד בכנסת שעסק בפיגוע בכפר דומא. "מר נתניהו, אתה ברחת מכאן", אמר ח"כ טיבי. "וזה לא מפתיע. אין מפתיע שאף שר לא נמצא בשולחן הזה. בניגוד למבקרים, אני גאה להיות פה ואתה נתניהו אינך. כשראש הממשלה מגנה בטלפון ויומיים אחר כך מתחיל הפזמון של התקפת הפלסטינים, זה מחזק את החשש של כל אחד שזה לא הפשע האחרון".

חבר הכנסת המשיך ואמר כי "היה פה השר לביטחון הפנים, שהיה מחויב להשיב, ובמקום להכות על חטא ולעשות חשבון נפש, הוא פשוט הסית כמו טוקבקיסט. הסית נגד מחנה שלום וגם נגדי. יש כאלה שחושבים שכשאתה מגנה וממשיך בשלך
אתה יוצר מצג שווא, כאילו ששריפת עלי דוואבשה זה מעשה שלא היה כמותו.

לדבריו, "זה לא מעשה חריג, זה פשע נורא וידוע מראש. הדבר הנורא מכל שעל אף ליל הבדולח בדומא, שבוצע על ידי ניאו-נאצים עבריים שגרים בהתנחלויות, ראש הממשלה לא היה כאן כדי להכות על חטא.מדובר בגן בוטני שלם, יערות גשם של נערי גבעות שיש להם גיבוי בממשלה. אני כאן כדי לומר שהשריפה הזאת לא תהיה השריפה האחרונה
הרצח הזה לא יהיה האחרון, כי המדיניות לא תשתנה".

ח"כ טיבי הדגיש כי "מי שמתייחס לפלסטינים כמי שנוהרים לקלפיות, יודע שהוא משייך אותם לזן נחות יותר, ואם הוא נחות יותר הוא לא בן אדם, ואם הוא לא בן אדם, הוא ראוי לשריפה. כך חשב הניאו נאצי שהדליק את הבית. אחר כך יצאה ריהאם ויצא סעד והטרוריסט הראשון עמד ליד האימא והשני עמד ליד האבא ועשו וידוא שריפה. מי שעשה את המעשים האלה הרגיש בטוח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הוארך מעצרו של מאיר אטינגר, היעד המרכזי של החטיבה היהודית בשב"כ. ערן גילווארג
היעד מספר 1 של השב"כ. מאיר אטינגר בבית המשפט, היום/ערן גילווארג

בתוך כך, בית משפט השלום בנצרת האריך היום את מעצרו של מאיר אטינגר, נכדו של מאיר כהנא ומי שהוגדר היעד מספר 1 של החטיבה היהודית בשירות הביטחון הכללי (שב"כ). אטינגר נעצר בשני האחרון במסגרת מעורבותו בפעילותה של התארגנות יהודית קיצונית.

לדברי עורך הדין שלו, מעצרו אינו אלא ניסיון של היחידות החוקרות להראות שהן פועלות לאחר פיגוע ההצתה בכפר דומא בשבוע שעבר. "מאיר נכנס לחקירה בחשד להפרת אחד הצווים המנהליים שחלים עליו. על מה הוא עצור כרגע ומה הוביל למעצרו בעיתוי הנוכחי - אנחנו יכולים רק לנחש", אמר עו"ד יובל זמר.

"אם הם חושבים שהוא מעורב בהצתת כנסיית 'הלחם והדגים', מדוע הם לא חקרו אותו ועצרו אותו בשלושת השבועות האחרונים, כשהפרשה הזאת נחקרה?", תמה זמר. "לדעתי, אין שום קשר בין האירועים. יש אווירה ציבורית מאוד קשה בעקבות האירוע הקשה ביום שישי בכפר דומא, ויש רצון של היחידות החוקרות לשדר איזשהו מסר של 'הנה אנחנו פועלים', ו'הנה אנחנו עוצרים'. וזה סקסי, וזה מצטלם טוב, זה משתדר טוב, זה נכדו של הרב כהנא, אז עוצרים. אין שום תשתית ראייתית, או איזשהו צורך חקירתי במעצר הזה, פרט לתעלול יחצ"ני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully