וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח פיקוד העורף יצא במסוק לחפש אחר אור אסרף בנפאל

כוח משולב של יחידת החילוץ וההצלה ושל הנפה הסדירה המריא לאזור הלנגטנג, שבו טייל הנעדר הישראלי האחרון בעת שרעידת האדמה הקשה פקדה את המדינה. אמש הגיע אביו לבירה קטמנדו כדי להשתתף במאמצים

עריכה: גדי וינסטוק

מסוק ראשון, שעליו כוח מיחידת החילוץ וההצלה הארצית ומהנפה הסדירה של פיקוד העורף, המריא הבוקר (שישי) לאזור הלנגטנג שבצפון נפאל על מנת לחפש אחר הנעדר הישראלי אור אסרף. אסרף בן ה-22 הוא הישראלי היחיד שטרם אותר בעקבות רעידת האדמה הקשה שפקדה את המדינה בשבת האחרונה.

אמש נחת אביו של אסרף, פטריק, בבירה קטמנדו על מנת להשתתף במאמצים לחפש אחר בנו. יחד עמו הגיעו למדינה שניים מחבריו של בנו, וחברים אחרים הקימו חמ"ל בבית המשפחה ביישוב להבים שבנגב, ודרכו הם מתקשרים עם אביו ומתעדכנים במאמצי החיפושים.

רעש אדמה בנפאל - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
משלחת צה"ל שילמה כסף כדי להציל את חייה של נפאלית בת 12
פונדקאית לזוג ישראלי נעלמה בנפאל ימים בודדים לפני הלידה
"העשייה חשובה מהתנאים": הנשים שמנצחות על משלחת צה"ל בנפאל

אור אסרף עם ענבל סטרול בליל סדר בנפאל. באדיבות המשפחה
אסרף וחברתו ענל סטרול/באדיבות המשפחה

"אנחנו צריכים סיוע מכל מי שאפשר – מראש הממשלה, משר הביטחון ומשר החוץ – מי שרק יכול לעזור להביא מסוקים למקום", אמר אסרף לחמ"ל שהוקם בביתו עם נחיתתו בהונג קונג בדרכו לנפאל, אתמול. "חבל שאת ההזדמנות שלנו להגיע לאור בחיים אנחנו מבזבזים על אמצעים ועל כלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פצועים מטופלים בביית חולים שדה שהקים צה"ל בקטמנדו, נפאל אפריל 2015. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
טיפול בפצועים בבית חולים השדה של צה"ל בקטמנדו/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

על פי גורמים רשמיים בנפאל, מניין ההרוגים ברעידת האדמה שאירעה בסוף השבוע האחרון כבר הגיע ל-6,204 בני אדם, ו-13,932 בני אדם נוספים נפצעו. המכון הסיסמולוגי בהודו מסר כי מאז רעש האדמה, בעוצמה של 7.8 בסולם ריכטר, הורגשו באזור יותר מ-70 רעשי משנה באזור ההימלאיה. לדברי אחד הסיסמולוגים, רעשי המשנה עשויים להימשך זמן רב, "שבועות, חודשים או אפילו שנים".

234 חולים ופצועים נקלטו עד כה בבית חולים השדה של המשלחת הישראלית. 40 הם עדיין מאושפזים במקום. בבית החולים בוצעו 20 ניתוחים, ברובם אורטופדים. בנוסף, רופאים ישראלים מסייעים בבתי חולים מקומיים ומבצעים ניתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully