וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הרגעים שאחרי פיגוע הדריסה בירושלים

באירוע הקשה ברכבת הקלה, שבו על פי החשד ניסה נהג ערבי תושב מזרח ירושלים לדרוס הולכי רגל, נפצעו שבעה בני אדם ומתה תינוקת. צפו בדקות שאחרי

עריכה: מתן חדד

תינוקת נהרגה ושבעה נפצעו הערב (רביעי) בפיגוע הדריסה בירושלים, כשנהג פגע בנוסעים שהמתינו לרכבת הקלה סמוך למטה הארצי שבירושלים. נהג הרכב ניסה להימלט רגלית, נורה על ידי שוטרי מחוז ירושלים ונפצע קשה. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר. על פי דיווחים פלסטיניים, מדובר בגבר ערבי תושב שכונת סילוואן שבמזרח ירושלים, שריצה בעבר עונש מאסר בגין עבירות בטחוניות.

"המחבל פגע בהולכי רגל ופצע שמונה אנשים בדרגות שונות. כולם בבתי חולים", אמר דובר מחוז ירושלים, "בסוף הנסיעה הוא פגע בעמוד והרכב נעצר. המחבל ניסה להימלט, שוטר זיהה אותו וביצע מרדף אחריו, הוא הגיע לאזור בלי אנשים, ביצע ירי ופצע אותו. הוא פונה לבית החולים שערי צדק. מירי השוטר אף אחד מהאזרחים לא נפצע כי הירי בוצע מעבר לכביש".

דבורה רותם, שהייתה עדה לפיגוע, סיפרה לוואלה! חדשות: "הייתי בדרכי לתחנת הרכבת הקלה, כשפתאום שמעתי אנשים צורחים וראיתי רכב שנתקע במעקה ובעמודים - כמה שניות אחרי שהוא פגע באנשים שהיו על המדרכה". עוד הוסיפה: "שמעתי יריות, וחשבתי שמדובר בהמשך לפיגוע, לכן השתטחתי על הרצפה. רק לאחר מכן הבנתי שהיריות היו של השוטר שפגע במחבל".

עוד בוואלה! חדשות:
סרן אור בן יהודה נפצעה בגבול מצרים: "פעלה בקור רוח"
השר שלום התפרץ על נתניהו: "שהבן שלך יהיה פחח"
תינוקת בת יום אושפזה במצב קשה אחרי לידה ביתית

חשד לפיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים. צילום: הלל מאיר - סוכנות תצפית,
זירת הפיגוע, הערב/צילום: הלל מאיר - סוכנות תצפית

לאחר האירוע, פונתה התינוקת הפצועה עם פגיעת ראש לבית החולים הר הצופים בירושלים, והרופאים נלחמים על חייה. מאוחר יותר מתה מפצעיה. שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם אושפזו שם אף הם במצב קל בבית החולים. אשה כבת 30 במצב קשה עם פגיעת ראש, מורדמת מונשמת, אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם, יחד עם שני פצועים קל נוספים. אשה כבת 50 פונתה במצב בינוני עם פגיעות בגפיים לבית החולים שערי צדק. המחבל אושפז, כאמור, במצב קשה בבית החולים שערי צדק. האזור נסגר לתנועת כלי רכב.

שר השיכון אורי אריאל הגיב הערב לאירוע. "האלימות בירושלים הגיעה היום לשיא. המציאות בחודשים האחרונים של אירועי אלימות חוזרים ונשנים בירושלים על ידי בני מיעוטים חייבת להיפסק. זה התחיל מזריקות אבנים ובקבוקי תבערה והמשיך להידרדר, והיום לצערנו דם יהודי נשפך.
אני דורש מראש הממשלה ומהשר לבטחון פנים לפעול בתקיפות נגד מי שפוגע באזרחי ישראל. ולתגבר את הכוחות בירושלים ולטפל בצורה הקשה ביותר בהידרדרות הביטחון בעיר הבירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גופת המחבל שביצע פיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים. תצפית, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, תצפית
חשד לפיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים. צילום: הלל מאיר - סוכנות תצפית,
חשד לפיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים/צילום: הלל מאיר - סוכנות תצפית
חשד לפיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים. צילום: הלל מאיר - סוכנות תצפית,
חשד לפיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים/צילום: הלל מאיר - סוכנות תצפית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully