וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרן אור בן יהודה נפצעה בגבול מצרים: "פעלה בקור רוח"

22.10.2014 / 17:27

סרן אור בן יהודה, מפקדת הפלוגה בגדוד קרקל, שנפצעה קל באירוע בגבול מצרים, זכתה לתשבוחות בעבר בתור "קצינה מקצועית מאוד, שיודעת לעקוף גם לוחמים". מצבו של הקשר שנפצע מוגדר בינוני-קשה

צילום: בני בן סימון, ערוץ 9, עריכה: ניב פוקס

מפקדת הפלוגה בגדוד קרקל שנפצעה היום (רביעי) מירי בגבול מצרים לעבר כוח צה"ל, ככל הנראה של טיל נ"ט, היא סרן אור בן יהודה - כך הותר לפני זמן קצר לפרסום. "מדובר בקצינה מאוד מוערכת. היא חלק מהמחזור הראשון שבו השתתפו בנות לוחמות בגדוד גפן בבה"ד 1", אמרו היום גורמי צבא לוואלה! חדשות. "היא מקצועית מאוד, ובמהלך קורס הקצינים הוכיחה שהיא יודעת לעקוף בסיבוב גם בנים לוחמים".

במהלך האירוע נפצעה בן יהודה מרסיסים בחלקי גופה, אך מצבה הוגדר קל. באירוע נפצע חייל נוסף באורח בינוני עד קשה. גורמי צבא סיפרו כי בן יהודה "פעלה בקור רוח, למרות המצב של הקשר בג'יפ". השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ולאחר מכן הועברה בן יהודה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. בעקבות האירוע, נפתח חדר מצב במועצה האזורית רמת נגב. גורם ביטחוני מסר כי נבדקת האפשרות שמדובר בהברחת סמים שהסתבכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפינוי, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגן מנהל בית החולים סורוקה, פרופ' יוחנן פייזר, אמר היום: "קיבלנו בצהריים הודעה על אירוע ביטחוני בגבול מצרים. סמוך מאוד לאחר מכן קיבלנו הודעה על פצועים שיפונו לבית החולים. הגיעו לכאן שני פצועים במסוק של חיל האוויר: פצועה אחת במצב קל ופצוע השני במצב יותר קשה. הם עברו בדיקה ראשונית בחדר הטראומה, ולאחר מכן עברו למכון הסי-טי. החייל, שסובל מפצעי ירי בבית החזה ובבטן, עבר ניתוח ומאושפז במחלקה לטיפול נמרץ, מורדם ומונשם, נראה שהוא בכיוון טוב ונכון".

קצין בכיר בצה"ל סיפר מוקדם יותר היום: "מדובר באירוע אחד בגבול ישראל-מצרים שבמהלכו נפתחה אש לעבר סיור של צה"ל. לא ברור אם מדובר בטיל נ"ט או בירי מנשק קל – יש דיווחים סותרים. בנוסף, ארבעה קילומטרים משם, רכב התהפך באופן עצמי שאיננו קשור לירי. בשלב זה, צה"ל מעבה כוחות בנקודה ומפעיל מאמץ מודיעיני, גם מהאוויר, כדי להבין מה קרה שם".

עוד בוואלה! חדשות:
השר שלום התפרץ על נתניהו: "שהבן שלך יהיה פחח"
משפחת הנרצח בחיפה: "מדינת ישראל נתנה לרוצח נשק"
"בחירות עכשיו": מי מנסה למכור לכם את הבלוף הזה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תקרית ירי בגבול מצרים. אוקטובר 2014. שי מכלוף
תקרית ירי בגבול מצרים. אוקטובר 2014/שי מכלוף
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפינוי, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפינוי, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully