וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר יחקור את התנהלות הקבינט בצוק איתן

17.9.2014 / 16:16

מבקר המדינה יחקור את התנהלות הקבינט במבצע "צוק איתן", בדגש על הטיפול במנהרות. בתוך כך, השר בנט קיבל היום חיזוק מכיוון מפתיע בעימות שלו מול שר הביטחון. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

נתנאל רואי ערמי, פועל בניין בן 27, אב לשניים ממושב אחיעזר, מצא אתמול את מותו כאשר נפל מקומה 11 מבניין בן 22 קומות שהיה בתהליכי בנייה בפתח תקווה. עובד ששהה עם ערמי בזירת האירוע ציין כי האחרון התקין בבניין מכסים לחדרי הממד והעדיף להשתמש בסנפלינג מאשר פיגומים. מותו של ערמי קרה ככל הנראה בזמן שחברו ניגש לרכבו בסיום יום העבודה. שכן של המשפחה העיד כי ערמי היה עובד מקצועי והוא מופתע ממותו מכיוון שנהג לעבוד בגובה רב. מה גרם למותו של נתנאל?

קרה גם לכם שאפל השיקה מכשיר חדש ופתאום האייפון הישן שלכם מקרטע? כמו במקרים קודמים, גם לאחר ההשקה של אייפון 6 מתלוננים צרכני אפל כי האייפונים הישנים שלהם איטיים ומרובי תקלות. מחקר של אוניברסיטת הארוורד כבר הצביע על התופעה וגילה כי בכל השקה חדשה של אפל, החיפושים בגוגל של צמד המילים "iphone slow" עולים דרמטית. בחברה מסרבים להתייחס לטענות אלו באופן שיטתי. ליאור נאור מוואלה! טק, על האם מדובר במקריות מוזרה או במגמה מטרידה.

התחזית: מחר ירידה ניכרת בטמפרטורות, עם סיכוי לטפטוף בשעות הבוקר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully