וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לשגרה: הוסרו כל ההגבלות על העורף

לאחר 50 ימי לחימה הכריז פיקוד העורף על הסרת המגבלות שהוטלו על תושבי הארץ. כמו כן, ניתן לסגור את כל המקלטים הציבוריים בטווח של 0-80 קילומטרים מהרצועה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיקוד העורף הכריז הערב (שבת) על חזרה לשגרה בכל הארץ ללא כל מגבלות, עקב הרגיעה במצב הביטחוני. כמו כן, ניתן לסגור את כל המקלטים הציבוריים בטווח של 0-80 ק"מ מהרצועה. "אני צריך להגיד לכם תודה על האיתנות שלכם, לכיתות הכוננות ולרבש"צים ולאנשים המדהימים שעומדים איתנו בעוטף עזה כי אתם הרבה יותר חזקים מחלק מהאנשים שיושבים בירושלים", אמר הערב ראש מועצת אשכול, חיים ילין, בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: כך נראית שכונת שג'אעיה אחרי "צוק איתן"
"אבא של שבת": ההנצחה המרגשת של דניאל בן ה-4
איך המורים שגויסו בצו 8 מתכוננים לשנת הלימודים?

הלווייתו של נתנאל ממן שנפגע מרקטה, גן יבנה. ראובן קסטרו
הלווייתו של נתנאל ממן, אתמול/ראובן קסטרו

במשך 50 יום הוטלו מגבלות רבות על תושבי הארץ עקב המלחמה בדרום שגבתה את חייהם של 71 בני אדם, מהם 65 חיילי צה"ל. ההרוג האחרון הוא נתנאל ממן בן ה-22 שנפגע לפני כשבוע מרסיסי רקטה בגן יבנה ומת אתמול מפצעיו. ממן היה מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה בראשו, עד שנקבע מותו. הוא הותיר אחריו זוג הורים, רבקה ושלמה, ושישה אחים, אחד מהם הוא תמיר, בן 20, שהיה עם נתנאל במכונית בזמן נפילת הרקטה, ונפצע באורח קל.

ביום שלישי האחרון נכנס לתוקפה הפסקת האש עליה הסכימו ישראל והפלגים הפלסטיניים. כמה שעות קודם לכן מתו שניים מחברי קיבוץ נירים שבמועצה האזורית אשכול מפגיעת פצמ"ר ששוגר שעה קלה לפני כניסתה לתוקף. ההרוגים הם זאב (זאביק) עציון, בן 55, ששימש במשך שנים רבות רכז הביטחון של הקיבוץ ושחר מלמד, בן 43, בנם של ותיקי הקיבוץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז שמונה ביולי, עת התחיל מבצע "צוק איתן" שוגרו לישראל 4,591 רקטות, מהן נפלו בשטח ישראל 3,659, מרביתן בשטחים פתוחים, מערכת "כיפת ברזל" יירטה 735 רקטות ו-197 רקטות כשלו בשיגורן. מדובר ביכולת שיגור של כ-90 רקטות ביום. בצדו השני של הגבול מניין ההרוגים הגיע לפי נתוני האו"ם ל-2,101, מהם 493 ילדים, 253 נשים והשאר גברים. 10,224 פלסטינים ברצועה נפצעו, מתוכם 3,100 ילדים ו-475 אלף איש נותרו ללא קורת גג. צה"ל תקף לאורך 50 הימים האחרונים 5,226 מטרות מהאוויר, הים והיבשה. כמו כן, הושמדו עשרות מנהרות בשטח עזה, למעלה מעשר מהן מנהרות התקפיות שחדרו לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully