וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצולי שואה בביקורת פומבית נגד המבצע: "רצח עם"

עשרות ניצולי שואה ומאות מקרוביהם פרסמו מודעה בעיתון הפופולרי "ניו יורק טיימס" בה יצאו נגד פעילות ישראל ברצועת עזה. "רצח עם מתחיל כשהעולם שותק. עלינו להשמיע קול"

צילום: אבי כהן, רויטרס, עריכה: קשת סידי, מתן חדד

(תיעוד חיסול אחראי העברת הכספים של חמאס בעזה)

הרס ברצועת עזה לאחר תקיפת צה"ל 23 באוגוסט 2014. רויטרס
פלסטינים ליד הריסות בתים ברצועה/רויטרס

יותר מ-300 ניצולי שואה ובני משפחותיהם פרסמו אתמול (שבת) בעיתון האמריקני המשפיע "ניו יורק טיימס" מודעה, בהם הם מכנים את המבצע של ישראל בעזה "רצח עם המכוון נגד הפלסטינים". הקבוצה גם קראה לחרם כלכלי, חברתי ואקדמי מלא נגד ישראל בעקבות הפעילות הצבאית האינטנסיבית מאז החל מבצע "צוק איתן" לפני יותר מחודש וחצי.

מלחמה בדרום | סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
חוסל אחראי העברות הכספים של חמאס
דעה: מלחמת ההתשה בדרום לא קרובה לסיום
שבוע לצלצול: הורים בדרום שוקלים להשבית לימודים

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"רצח עם מתחיל כשהעולם שותק", נכתב במודעה, שפרסם ארגון בשם "הרשת היהודית הבינלאומית נגד הציונות". "עלינו להשמיע את הקול הקולקטיבי ולהשתמש בכוחנו המשותף כדי לשים קץ לגזענות, כולל רצח העם הפלסטיני". המודעה אף מגנה את ארצות הברית בשל תמיכתה הכלכלית בישראל. החתומים על המסמך מביעים זעזוע מ"דה-הומניזציה גזענית של הפלסטינים בחברה הישראלית, שהגיעה לנקודת רתיחה".

המודעה פורסמה בעיתון כתגובה למכתב פתוח שפרסם ניצול השואה אלי ויזל, בו הוא מגנה את השימוש של חמאס במגנים אנושיים. "אנחנו מביעים סלידה וזעם מהשימוש של ויזל בהיסטוריה שלנו להצדקת מה שלא ניתן להצדיק", כתבו. מבין 327 החתומים על המכתב, 40 הם ניצולי שואה ו-287 הם צאצאיהם. מרביתם מתגוררים בארצות הברית ובאירופה, כשבודדים מעידים כי הם גרים בישראל.

המלחמה בדרום שמנהל צה"ל נגד חמאס כבר 48 ימים זכתה לגינויי נרחבים בכל העולם: החל מהפגנות פרו-פלסטיניות בערי אירופה, אסיה, אפריקה ואמריקה, דרך עלייה בתקיפות האנטישמיות ועד חרם כלכלי על ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעה שפורסמה ב"ניו יורק טיימס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully