וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצמ"ר שהרג את בן ה-4 לא שוגר ממבנה של אונר"א

אמש טענו גורמי צבא כי הפצצה שגרמה למותו של דניאל טרגרמן בשער הנגב נורתה מבית ספר של האו"ם, אך התברר שמדובר במבנה סמוך. צה"ל תקף ברצועת עזה והפציץ דירה של פעילי טרור

דניאל טרגרמן שנהרג מפגיעת פצמ"ר בשער הנגב במבצע צוק איתן, אוגוסט 2014. באדיבות המשפחה
דניאל טרגרמן/באדיבות המשפחה

בצה"ל אומרים כי אחרי בדיקה נוספת, התברר כי פצצת המרגמה ששוגרה אמש (שישי) מרצועת עזה לא נורתה מבית-ספר שהופעל על-ידי אונר"א, אלא ממקום אחר, סמוך לו.

מוקדם יותר אתמול, טענו גורמים בצבא כי הפצמ"ר שהרג את הילד דניאל טרגרמן בן הארבע במועצה האזורית שער הנגב, שוגר משטח מוסד חינוכי שהפעיל האו"ם. דובר צה"ל לתקשור הזרה, פיטר לרנר, אמר כי התברר כי הפצמ"ר שוגר ממחסה של חמאס.

במהלך מבצע צוק איתן, צה"ל תקף כמה פעמים מבנים של אונר"א ברצועת עזה, בהפצצות שגרמו למספר רב של נפגעים אזרחיים. בתגובה להאשמות מצד האו"ם, אמרו גורמים ישראליים כי חמאס משתמש במוסדות אונר"א כבמגן אנושי. בסוף חודש יולי, דובר אונר"א כריס גאנס פרץ בבכי בראיון אחרי ש-15 בני אדם נהרגו בהפצצת בית הספר של הארגון.

מלחמה בדרום - כותרות אחרונות
בקיבוץ של דניאל מתקשים לעכל את מותו: "אסון משותף"
בעזה שמחו על ההוצאה להורג: "נדביר גם את היהודים"
בן 25 נפצע אנוש ו-4 נפצעו קל מפגיעת רקטה בגן יבנה

ילד בן 4 נהרג מפגיעת פצמ"ר בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. 22 באוגוסט 2014. כבאות מחוז דרום, מערכת וואלה! NEWS
זירת פגיעת הפצמ"ר, אמש/מערכת וואלה! NEWS, כבאות מחוז דרום

האסון אירע בשעה שדניאל שיחק בביתו. פצצת מרגמה נורתה לעבר הקיבוץ ורסיס ממנה פגע בו ישירות. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו, ופינו את משפחתו מהבית. בני המשפחה לא נפצעו כתוצאה מהפיצוץ.

אמו של הילד, גילה טרגרמן, התראיינה לוואלה! חדשות יומיים לפני האסון. היא דיברה על כך שחזרה לקיבוץ עם משפחתה ביום ראשון, לאחר שנאלצה לנדוד ממנו עם תחילת מבצע "צוק איתן". לדבריה, היא השאירה את המזוודות מוכנות למקרה שיצטרכו לצאת שוב מהקיבוץ, ואכן לפני יומיים הם יצאו ממנו לזמן קצר. "המציאות הזאת לא פשוטה. הייתה התרגשות גדולה לחזור הביתה, הילדים לא ראו את הבית, את הצעצועים שלהם ואת המיטות במשך חודש וחצי. אנחנו מקווים לחזור הביתה בקרוב. בסך הכול אנחנו רוצים לחיות פה בשקט ובשלום", סיפרה בשיחה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

(הודעתו של דובר צה"ל לתקשורת הזרה, פיטר לרנר)

חיל האוויר המשיך לתקוף אמש ברצועת עזה, ומאז חצות הופצצו כ-35 מוקדים ברחבי הרצועה. גורמים ביטחוניים אמרו כי בין היתר, הופצצה דירה בשכונת סברה בעזה, שבה שהו פעילי טרור. לפני התקיפה בוצע נוהל "הקש בגג" כדי להרחיק אזרחים מהמקום. לאחר התקיפה שוגרה רקטה לעבר אחד היישובים במועצה האזורית אשכול. איש לא נפגע.

בתוך כך, צעיר בן 25 שנפצע אמש באורח אנוש מפגיעת רקטה בכביש בגן יבנה, הועבר מבית החולים קפלן ברחובות למחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. זאת לאחר שרופאי קפלן הצליחו לייצב את מצבו.

הצעיר סובל מפגיעה רב-מערכתית הכוללת פגיעת הראש. שלושה פצועים נוספים שמצבם מוגדר קל עדיין מאושפזים בבית החולים קפלן, אחד מהם הוא אחיו של הפצוע אנוש, בשנות ה-20 לחייו, שסובל מרסיסים בראשו, נער בן 16 עם רסיס בזרוע וצעירה בשנות ה-20 לחייה עם רסיסים בפניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully