וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגבור כוחות בדרום הרצועה: "נתקוף ללא קשר לירי"

20.8.2014 / 7:10

בתגובה לירי עשרות רקטות ופצמ"רים, צה"ל החל לתגבר את כוחותיו, ובכלל זה טנקים ונגמ"שים. כבר אמש אמר גורם ביטחוני כי נתניהו ויעלון החליטו לתקוף ברצועה, ללא כל קשר לשיגורים

צילום מסך

חמאס ממשיך לירות – ובישראל נערכים להסלמה: צה"ל מתגבר הבוקר (רביעי) את כוחותיו בדרום רצועת עזה, ובכלל זה כלים כבדים – טנקים ונגמ"שים. זאת בעקבות עשרות רבות של רקטות ופצמ"רים ששיגרו פלסטינים מרצועת עזה. מאז אתמול אחר הצהריים ועד 7:00 בבוקר שוגרו לעבר ישראל 57 רקטות ופצמ"רים, 15 מהן יורטו באמצעות סוללות של "כיפת ברזל". צה"ל תקף כ-60 יעדים ברצועת עזה, אחד מהם, כך לפי הפלסטינים, הוא ביתו של מוחמד דף בעזה, שם נהרגו אשתו, בתו ואדם נוסף, ייתכן שדף עצמו.

כוחות צה"ל תוקפים ברצועת עזה. אוגוסט 2014. רויטרס
תקיפות צה"ל ברצועה, היום/רויטרס

כבר אמש אמר לוואלה! חדשות גורם ביטחוני כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, החליטו בתום התייעצויות לתקוף עד להודעה חדשה ברצועת עזה, ללא כל קשר לשיגורי הרקטות. אותו גורם אמר כי התקיפות יימשכו בכל הכוח. הגורם הדגיש אמש כי המשלחת הישראלית חזרה מקהיר ובשלב זה לא מתנהל משא ומתן בין הצדדים.

במקביל, אמש עדכן פיקוד העורף את מדיניות ההתגוננות שלו ואסר על התכנסויות של יותר מ-300 איש בטווח של עד שבעה קילומטרים מהרצועה ושל 500 איש בטווח של עד 40 קילומטרים מהרצועה. כמו כן, פיקוד העורף הורה לפתוח מקלטים בערים המרוחקות עד 80 קילומטרים מגבול הרצועה. תושבי המועצות האזוריות אשכול ושער הנגב התבקשו להישאר במרחבים מוגנים עד להודעה חדשה.

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
10 רקטות שוגרו מעזה; נפילה ליד מרכז קניות בחוף אשקלון
עקב הירי: המשלחת לקהיר נדרשה לחזור לישראל. דיווח חי
לאחר הירי לדרום: ראשי רשויות במרכז פתחו מקלטים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יירוט רקטה בשמי נתיבות. אוגוסט 2014. יניר יגנה, מערכת וואלה! NEWS
יירוט רקטות בשמי נתיבות, הערב/מערכת וואלה! NEWS, יניר יגנה

הפסקת האש הופרה לראשונה אתמול בשעות אחר הצהריים, אז נפלו שלוש רקטות בשטחים פתוחים, שתיים באזור באר שבע ואחת באזור העיר נתיבות. כשעה לאחר מכן רקטה נוספת במועצה האזורית שדות נגב. לא נשמעו אזעקות טרם הנפילות ולא דווח על נפגעים או על נזק.

ראש המשלחת הפלסטינית למו"מ, עזאם אל-אחמד, אמר הלילה בעקבות התחדשות הלחימה כי ישראל היא האשמה בכך. "התהדיה נהרסה לפני כמה שעות בגלל עזיבת המשלחת הישראלית", אמר בהצהרה מקהיר, שם התנהלו המגעים העקיפים. "מה שמעיד על כך שנתניהו הודיע להם לעזוב". לדבריו, "ישראל הכריזה על קריסת המו"מ, אולם אנחנו עדיין מדברים עם המתווך המצרי". הוא שב על דבריו שוב ואמר: "התהדיה נהרסה וישראל אחראית לכך".

שברי רקטה בכביש 44 מחלף השבעה, 19 באוגוסט 2014. סרחאן, מערכת וואלה! NEWS
שרידי רקטה שנחתה במרכז הארץ, הערב/מערכת וואלה! NEWS, סרחאן
רקטה שיורטה מעל תל אביב. חטיבת דובר המשטרה
רקטה שיורטה מעל תל אביב/חטיבת דובר המשטרה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יירוט מעל ראשון לציון, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully