וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום חתונה: ארוסתו של גולדין נפגשה עם גבעתי

17.8.2014 / 16:55

שבועיים עברו מאז נהרג הקצין בתקרית ליד רפיח, ועדנה, ארוסתו, פגשה את החיילים במקום שבו היו אמורים להתחתן בעוד חודש. "יש לי משימה, להפיץ את התורה של הדר. הוא היה 'מורעל'"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

עברו שבועיים מאת מותו של סגן הדר גולדין באירוע ליד רפיח והיום (ראשון) נפגשה ארוסתו, עדנה סרוסי, עם חיילי חטיבת גבעתי בה שירת. במסגרת המפגש המרגש, סיפרה סרוסי על המניע שהביא אותה להגיע ולפגוש את הלוחמים, על אף הכאב. "איציק, גיסי, אמר שיש לי משימה, כמו שאמרתי בהספד, להפיץ את התורה של הדר. הוא היה 'מורעל' בקטע מפחיד. זה מה ששכנע אותי לבוא, יש לי משימה ואני צריכה לעשות אותה". הביקור התקיים ביישוב יד בנימין שבמועצה האזורית נחל שורק. לא רחוק משם הייתה אמורה להתקיים חתונתם בעוד חודש.

"אני חושבת שהם מדהימים והם גיבורים ויש להם כוח מטורף", דיברה עדנה בשבח החיילים. "עם ישראל מאחוריהם, והם עושים עבודה שאי אפשר להשוות אותה לשום עבודה אחרת שאף בנאדם עושה במדינה הזאת".

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד
טיפים לקופצים לשקם את הדרום | דעה
נתניהו: חמאס לא יצליח לחפות על ההפסד הצבאי בהישג מדיני
ההצעה המצרית - המלכוד המשותף לישראל ולחמאס

הדר גולדין וארוסתו עדנה סרוסי. יולי 2014. באדיבות המשפחה
"אי אפשר להכיל את זה, אי אפשר לקלוט את זה". עדנה סרוסי וסגן הדר גולדין/באדיבות המשפחה

ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו, סיפר כי עדנה הרגישה חיבור מיוחד במפגש עם החיילים, לאור המיקום שלו שנגע לליבה. "היא הייתה אמורה להתחתן ב-18 בספטמבר וזאת החתונה הראשונה שהייתה צריכה להתקיים בגני טל (יישוב בתחום המועצה)". הוא הוסיף: "היא איבדה את הדבר הכי יקר לה בחיים וחיילי גבעתי למעשה באו למועצה, למקום שבו עדנה הייתה אמורה להתחתן עם הדר. זה הדבר שמחבר ביניהם".

"זה תחושה נוראית, אי אפשר להכיל את זה, אי אפשר לקלוט את זה", סיפרה עדנה על התחושות הקשות שמלוות אותה בשבועיים האחרונים. על הפסקת האש אמרה כי היא סומכת על הממשלה ש"תוביל אותנו למקום הנכון". "אני מקווה שהם לוקחים באמת את הכול בחשבון כמו שצריך ושלא יעשו פאשלות כמו שהיו כבר". לדבריה, "המסר העיקרי שאנחנו צריכים להעביר לחמאס הוא שאנחנו לא מפחדים ושיש לנו צבא חזק ויש לנו עם נפלא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סג"מ הדר גולדין שעלה חשד שנשבה במבצע צוק איתן. רויטרס
"פתאום הסיפורים עליו נשמעים גדולים יותר". סגן הדר גולדין/רויטרס

עם מותו של הדר הופצו סיפורים רבים על אודותיו – על אישיותו, על חייו ועל הדברים שאמר ושהאמין בהם. "שום דבר לא מפתיע אותי", אמרה עדנה. "אני מכירה אותו, אבל פתאום סיפורים ששמעתי מהצד שלו נשמעים יותר גדולים. ופתאום אתה מבין, עם איך שכל האנשים ראו אותו, שלא רק אתה ראית את הדברים המיוחדים בו. זה משהו שכולם ראו".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully