וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו: "המבצע יכריע את המערכה הבאה מול חיזבאללה"

שר התיירות אמר במשדר וואלה! כי על ישראל להיאבק נגד הטרור, גם למען העולם המערבי. "מי שמבקש שקט מבלי לעשות זאת מכין את הסיבוב הבא, שיהיה קשה מקודמו". השר כהן: "לפגוע בראשי חמאס"

מתוך המשדר המיוחד של וואלה! חדשות

- לנדאו: "אנו נלחמים על הסיבוב הבא מול חמאס והסביבה"
- השר כהן: להגיע לשולחן המשא ומתן עם הישגים צבאיים
- 10 חיילים נהרגו אתמול בתקריות ברצועה ובגבולה
- 125 חיילים שנפצעו במבצע מאושפזים ברחבי הארץ
- שרת הבריאות יעל גרמן ביקרה פצועים בסורוקה


שר התיירות, עוזי לנדאו, אמר היום (שלישי) במשדר וואלה! חדשות כי "אנחנו לא רק נלחמים על הסיבוב הבא מול חמאס, אלא על הסיבוב הבא עם כל מי שמסביבנו". לדבריו, ישראל צפויה להתמודד נגד חיזבאללה בלבנון וארגוני טרור כמו דאעש בעיראק. "מי שמבקש שקט בלי לעשות זאת - לא יהיה לו שקט. לא תהיה לו כלכלה. הוא מכין את הסיבוב הבא, שיהיה קשה בהרבה מקודמו", אמר.

מבצע ”צוק איתן” | היום ה-22: עדכונים שוטפים

עוזי לנדאו באולפן וואלה! משדר מיוחד במהלך מבצע צוק איתן, יולי 2014. בן קלמר
יש לתבוע מהעולם המערבי תמיכה נגד הטרור שמאיים גם עליהם. לנדאו באולפן וואלה!, הבוקר/בן קלמר

"אם לא נטפל בבעיה הזו כמו שצריך, נזמין את חיזבאללה ואת הארגונים האחרים להתנפל עלינו עם כמות נשק גדולה בהרבה", הסביר לנדאו, שהוסיף כי יש לתבוע ממדינות המערב תמיכה נגד הטרור שמאיים גם עליהן. "אם לא ניאבק בעמדה הקדמית הזו, לא רק למעננו אלא גם למען המערב, ההשלכות יהיו מרחיקות לכת". הדרך היחידה להבטיח את פירוז הרצועה, אמר לנדאו, היא "לשנות את מטרות המבצע".

לנדאו אמר כי על ישראל להכריע את המערכה הזו, ולשם כך צריך להרחיב את ההישגים בתחום הצבאי. תוצאות המערכה, הסביר, צריכות להיות אסטרטגיות – לא רק פירוק תשתית המנהרות והרקטות ופגיעה בהנהגה, אלא למנוע מחמאס אפשרות להתחמש בעתיד. "הם רואים שצבא כמו צה"ל לא מצליח כבר 22 ימים לשתק את הארגון. הממשלה צריכה לשנות את מטרות המבצע וצריך לקבל את ההחלטות בפרספקטיבה רחבה יותר", אמר.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות:
יום דמים: עשרה חיילים נהרגו אתמול בכמה תקריות
דיווח: מח”ט רפיח בג’יהאד האיסלאמי נהרג הלילה
סיור מול חופי עזה עם שייטת 13: ”נערכים לשלב הבא”

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאיר כהן באולפן וואלה! משדר מיוחד במהלך מבצע צוק איתן, יולי 2014. בן קלמר
"צריך לפגוע בראשי חמאס". שר הרווחה מאיר כהן/בן קלמר

שר הרווחה, מאיר כהן, אמר במשדר וואלה! חדשות כי על ישראל להגיע לשולחן המשא ומתן המדיני עם הישגים צבאיים בשטח. "צריך לפגוע בראשי חמאס - ואני אומר את זה במפורש", ציין כהן. לדבריו, מצער ששרי הממשלה "משדרים כאילו המבצע הזה נגמר ולא הצלחנו להשיג שום דבר". הוא העריך כי "צהל יגיע לכל המנהרות אם ייתנו לו זמן".

כהן התייחס למצב תקציב הרווחה ביום שאחרי המבצע, ואמר כי "ברור שצריכים להדק את החגורה, אך יחד עם זאת, נמשיך לחיות כאן מחר, וימשיכו להיות נזקקים. לא נוכל לאורך זמן להישאר עם פערים כל כך גדולים. אנחנו לא נמצאים בקטסטרופה כלכלית, אך ערי הדרום והפריפריה צריכות לקבל חיזוק".

פינוי פצועים בעזרת מסוק לבית החולים סורוקה – באר שבע 22 ביולי 2014. רויטרס
שמונה חיילים מאושפזים במצב קשה. פינוי פצועים לבית החולים סורוקה, אתמול/רויטרס

עשרה חיילים נהרגו אתמול בכמה תקריות, ברצועה ומחוצה לה. חמישה חיילים בקורס מכ"ים חי”ר נהרגו בתקרית חדירת מחבלים במנהרה ליד נחל עוז, ארבעה נוספים נהרגו מפגיעת הפצמ"ר ביישוב באשכול וחייל נוסף נהרג בחילופי אש בתוך עזה.

125 חיילים שנפצעו במבצע מאושפזים נכון להיום בבתי החולים השונים ברחבי הארץ. מתוכם, שמונה מאושפזים במצב קשה. חייל נוסף אושפז בשבוע שעבר במצב קשה מאוד ולא חל שיפור במצבו. מהתקריות אתמול ברצועת עזה ובגבולה פונו לבתי החולים תשעה חיילים. חלקם נותחו במהלך הלילה והועברו לאשפוז במחלקות השונות.

שרת הבריאות, יעל גרמן, הגיעה הבוקר לבית החולים סורוקה וביקרה את החיילים הפצועים. "ב-12 הימים האחרונים, העבודה כאן מאוד אינטנסיבית. הצוותים מסרבים לצאת למנוחה או לקחת לעצמם חופש, אני פשוט מלאת הערכה אליהם", אמרה גרמן. "שמעתי מהפצועים רק מחמאות, תשבחות ותודות על הטיפול המסור, האהבה והמקצועיות הבלתי רגילה". לדברי גרמן, בתי החולים בכל הארץ הם חלק ממערך הביטחון של המדינה "ומהחוסן הביטחוני שלנו" ולכן "נצטרך להיערך למיגון שלהם".

חיילים בגבול רצועת עזה 28 ביולי 2014. AP
חיילי מילואים בגבול הרצועה/AP
תקיפות צה"ל ברצועת עזה 28 ביולי 2014. AP
תקיפות צה"ל ברצועת עזה/AP
הפגנה פרו ישראלית מול בנייני האו"ם. רויטרס
הפגנה פרו-ישראלית מול בנייני האו"ם/רויטרס
כוח צה"ל בגבול הרצועה. רויטרס
חייל בגבול הרצועה/רויטרס
חיילים חוזרים מתוך עזה. רויטרס
חיילים שבים מרצועת עזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully