וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד פיקוד דרום: כל יום נוסף יאפשר להכות בחמאס

בזמן שהקבינט דן בהפסקת אש, אלוף סמי תורג'מן הדגיש כי "העבודה לא הסתיימה". הוא שיבח את כוחות צה"ל: "מול היחידות שלנו אני רואה מחבלים במצוקה שננטשים על ידי מפקדיהם"

צילום: ניב אהרונסון

מפקד פיקוד דרום, אלוף סמי תורג'מן, אמר אתמול אחר הצהריים (שישי) כי "כל יום לחימה יאפשר לנו לתת מכה לחמאס". תורג'מן שוחח עם כתבים באחד היישובים בעוטף עזה, ואמר כי "עד היום הצלחנו לאתר ולהשמיד לפחות מחצית מהמנהרות ההתקפיות. התחלנו מהר, ומאז אנחנו רק מגבירים. נמצה את כל הזמן שעומד לרשותנו כדי לשחרר את הישובים ממנהרות התופת".

אלוף תורג'מן אמר כי "אני רואה מחבלים במצוקה, נטושים על ידי מפקדיהם - ולידם היחידות שלנו המונהגות על ידי מפקדים בראש הכוח". עם זאת, הוא הבהיר: "אני רואה היחלשות של חמאס, וירידה בכל הפרמטרים, גם בשיגורים, אבל זה לא אומר שלא נשארו לו יכולות, ושהעבודה הסתיימה".

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות
צה"ל: החייל הנעדר אורון שאול איננו בחיים
צפו: הכוחות המיוחדים פועלים בשטח עזה
"המשימה העיקרית של חיל האוויר - סיוע לכוחות בשטח"

אלוף פיקוד דרום סמי תורג'מן – 25 ביולי 2014. ניב אהרונסון
אלוף סמי תורג'מן, אחר הצהריים סמוך לגבול רצועת עזה/ניב אהרונסון

הקבינט המדיני-ביטחוני התכנס אתמול אחר הצהריים בתל אביב כדי לדון במהלכים הבאים של ישראל ברצועת עזה. אחד הנושאים בדיון הוא מתווה הפסקת האש שגיבש שר החוץ של ארצות הברית, ג'ון קרי, לפיו ביום ראשון תוכרז הפסקת אש למשך שבוע.

על פי ההצעה, במהלך שבוע זה ידונו הצדדים בהפסקה כוללת של הלחימה המתנהלת זה 18 ימים במסגרת מבצע "צוק איתן". הנושאים והנותנים הישראלים והפלסטינים ידונו במהלך שבוע זה בנושאים הכלכליים, הביטחוניים והמדיניים של תנאי הפסקת האש הקבועה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיילי שריון מחטיבה 7 נערכים ליד רצועת עזה. נועם מושקוביץ
כוחות שריון בסמוך לגבול עם רצועת עזה, אתמול/נועם מושקוביץ

שני חיילי צה"ל נהרגו אתמול בפעילות מבצעית ברצועת עזה. חייל אחד נהרג בצהריים בפעילות במרכז הרצועה, ופרטיו טרם הותרו לפרסום. מוקדם יותר לפרסום כי רב-סמל ראשון יאיר אשכנזי, בן 36 מרחובות, נהרג הבוקר בקרבות בצפון רצועת עזה. נסיבות מותו של אשכנזי, לוחם בגדוד המילואים של בה"ד 1, נבדקות.

מוקדם יותר, הודיע צה"ל כי נקבע מותו של סמל-ראשון אורון שאול, לוחם בחטיבת גולני בן 21 מפוריה עילית. הוא נהרג מירי טיל נגד טנקים לעבר נגמ"ש בשכונת שג'אעיה בתחילת השבוע. עד כה הוגדר כנעדר.

(עדכון ראשון: 19:43)

כוחות שריון בגבול רצועת עזה, יולי 2014. רויטרס
כוחות שריון בגבול רצועת עזה, יולי 2014/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully