וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: שלושה לוחמים בצנחנים נהרגו בעזה

סגן פז אליהו, סמל-ראשון לי מט וסמל-ראשון שחר דובר נהרגו בשעות הבוקר מפיצוץ מטען חבלה ברצועת עזה. בכך עלה מניין ההרוגים במבצע "צוק איתן" ל-32 חיילים ושלושה אזרחים

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, לע"מ, דו"צ, רויטרס; עריכה: קשת סידי; קריינות: לירון בארי

שלושה קציני וחיילי צה"ל מחטיבת הצנחנים נהרגו אתמול (רביעי) מפיצוץ מטען בחאן יונס, שבדרום רצועת עזה - כך הותר לפרסם הערב.

מבצע "צוק איתן" | היום ה-16: עדכונים שוטפים

שמות ההרוגים:
סגן פז אליהו, בן 22 מעברון. הועלה מדרגת סגן-משנה לדרגת סגן לאחר מותו. הוא יובא למנוחות היום ב-17:00 אחר הצהריים בבית העלמין בעברון.
סמל ראשון לי מט, בן 19 מאילת. הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל ראשון לאחר מותו. הוא יובא למנוחות היום בשעה 18:00 אחר הצהריים בבית העלמין בהר הרצל.
סמל ראשון שחר דובר (דאובר), בן 20 מגניגר. הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו. הוא יובא למנוחות היום ב-11:00 בבוקר בבית העלמין בגניגר.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
צפו: צה"ל תוקף את בית החולים וואפא ברצועה
"לא ממהרים לחזור": תושבי עוטף עזה נמלטו מאיום המנהרות
"הכל היה מוכן": הקצין שנהרג היה אמור להתחתן בקרוב
פרשנות | לא מבצע, מלחמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההרוגים: סגן פז אליהו, סמ"ר לי מט וסמ"ר שחר דובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביממה האחרונה נפצעו שני חיילי צה"ל באורח קשה, עשרה נפצעו בינוני ו-20 חיילים נוספים נפצעו קל במהלך הפעילות הקרקעית ברצועת עזה. מתחילת מבצע "צוק איתן" נהרגו 32 חיילים וקצינים בצה"ל, וכן שלושה אזרחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"גם בקרב, שחר עשה את המקסימום"

שחר הותיר אחריו הורים, אורלי ובוריס, ואח, גיא, בן 24. הוא נולד וגדל בקיבוץ גניגר, ולמד בבית הספר היסודי עמק יזרעאל בגניגר ובבית הספר התיכון "העמק המערבי" ביפעת.

רוחמה תמר, שחינכה את שחר בשנות התיכון סיפרה: "קשה ובלתי נתפס לדבר על שחר בלשון עבר. שחר היה תמיד התלמיד שכל הכיתה ידעה שהיא יכולה לסמוך עליו בכל דבר, תמיד היה ראש וראשון, אהוב מאוד על חבריו ובולט בעשייה החברתית שלו. כששחר לקח על עצמו משימה, תמיד ידעת שיעשה זאת בדרך הטובה ביותר האפשרית. אני בטוחה שגם בקרב עשה את המקסימום".

מיכל וולף, שהייתה מדריכה ורכזת נעורים בקיבוץ, הוסיפה: "שחר היה נער מלא שמחת חיים ואהבה לחיים. מגיל צעיר הרגיש עצמו בוגר ולקח על עצמו משימות ואחריות כמו מבוגר. בגניגר היה כתובת לכל מי שזקוק לעזרה. הוא היה נער חברתי, אהוב, יפה תואר, שחקן כדורסל מצטיין. קשה לדבר על שחר בלשון עבר, נקווה שיהיה לנו הכוח לאמץ את שמחת החיים שלו ולחזק את משפחתו וחבריו".

"אף אחד לא יידע איזה מלאך היה לי"

פז הותיר אחריו הורים, רחל ואורי, ושני אחים, מתן, בן 19, צוער בקורס קצינים, ויותם, תלמיד תיכון. פז בוגר שנת שירות בפנימיית נרדים.

אורי אליהו, אביו של פז, אמר: "אני בטוח שפז רואה אותנו מלמעלה הוא רוצה שנמשיך לחיות. הוא אהב את החיים. נמשיך עם כל הכאב לחייך, לעשות תפקידים בקיבוץ. כולי תקווה שפז הוא החייל האחרון, אני לא מאחל לשונאים שלי שיהיו במצב שבו אנחנו נמצאים".

חברתו של פז, אלה בר סיפרה: "הכרנו בכיתה ט', במחנה של 'השומר הצעיר'. תמיד אמרנו שצריך להמציא סיפור כיסוי לאיך הכרנו. עוד פחות מחודש היינו צריכים לחגוג 7 שנים יחד. למרות שאנחנו לא גרים ביחד שמרנו על הקשר, עשינו שנת שירות יחד. עברנו את הצבא יחד. היה ברור לי שנישאר ביחד לנצח. אף אחד לא יידע איזה מלאך היה לי. אין מישהו שיכול להגיד עליו משהו רע. כל מי שהכיר אותו ידע שנגע בלבבות של כולם".

עדכון ראשון: 19:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully