וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל היה מוכן": הקצין שנהרג היה אמור להתחתן בקרוב

23.7.2014 / 14:51

סגן נתן כהן, קצין השריון בן ה-23 שנהרג אמש בהיתקלות ברצועה היה מאורס לחברתו טל, והשניים תכננו להינשא באוקטובר. "היה כבר אולם וצלם", סיפרה בצער, "עכשיו אאלץ לחזק את משפחתו"

צילום: דוד קורן, עריכה: יותן בן-דוד

סגן נתן כהן, קצין השריון בן ה-23, שנהרג אמש בעזה במהלך קרב עם מחבלים, היה אמור להתחתן עם בחירת לבו, טל, בעוד שלושה חודשים. "היינו ביחד חמש שנים והתארסנו לפני שנה", סיפרה לוואלה! חדשות. "הכל היה כבר סגור: האולם, הצלם, השמלה".

"צוק איתן": סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
הותקף בית חולים בעזה ששימש כמפקדה של חמאס וג'יהאד
30 אלף בהלוויית החייל הבודד מקס שטיינברג בהר הרצל
עובד זר נהרג מפגיעת פצמ"ר בחממה בחוף אשקלון

כהן, מפקד מחלקה בחיל השריון כמעט לא "ראה בית" בחודש וחצי האחרונים. "נתן יצא לאפטר אחד בשבוע שעבר כדי לחגוג יום הולדת 23, והוא הגיע לחיפה להפתיע אותי. הספקתי לתת לו מתנת יום הולדת עם תמונות שלנו", אמרה.

ביום חמישי האחרון הוא נכנס לעזה. "בגלל ששנינו אנשי צבא ומשום שאנחנו מקפידים לשמור על ביטחון המידע, הייתה לנו מילת קוד לכניסה. הוא שלח את המילה הזו, כתב שהוא אוהב אותי ושנדבר יותר מאוחר וזהו".

אתמול היא קיבלה את הבשורה המורה, שבמקום להינשא לאהובה, היא תיאלץ ללוות אותו לקבורה. "הייתי בדירה שלי בחיפה ליד הבסיס בו אני משרתת והמפקדים שלי הגיעו לבשר לי את זה. התחושה הראשונה הייתה קודם כל שהוא גיבור, שאנחנו מאוד גאים בו בכל מה שהוא עשה. מה שצריך לקרות קורה, התפללנו בשבילו המון, אנחנו אנשים מאוד מאמינים. אנחנו נחזק את המשפחה כמה שאפשר".

לדבריה של הצעירה, כהן היה קצין "מורעל", אדם אהוב ובעל חברים רבים. "מבחינתו התכנון היה להגיע לפחות לדרגת סגן-אלוף. הוא הכניס המון מוטיבציה לחיילים שלו לפני הכניסה לרצועה", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully