וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד זר נהרג מפגיעת פצמ"ר בחממה בחוף אשקלון

23.7.2014 / 12:54

העובד נפצע מפצמ"ר שנורה מעזה, בזמן שהיה בחממה באחד היישובים שעל הגבול, וחרף מאמצי ההחייאה נקבע מותו בבית החולים ברזילי. מטח רקטות נורה לעבר באר שבע, אשקלון ואשכול

צילום: שי מכלוף, ניב אהרונסון; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

קורבן אזרחי שלישי במבצע "צוק איתן": עובד זר נפצע בצהריים (רביעי) באורח קשה מפגיעת פצצת מרגמה בזמן שעבד בחממה באחד היישובים במועצה האזורית חוף אשקלון.

הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. במקביל, שיגרו ארגוני הטרור רקטות לעבר באר שבע וסביבתה, ודווח על ארבעה יירוטים. גם אשקלון הייתה במוקד האש היום, אולם גם שם מדובר על יירוטים ללא נזק. לעבר המועצות האזוריות אשכול וחוף אשקלון ישנו ירי מאז הבוקר.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, הביע צער על מות העובד ואמר: "שטח פתוח הוא מקום העבודה שלנו. החקלאים שלנו ממשיכים לעבד את האדמה, אך הפעם לדאבון הלב, היה זה פועל מסור שספג את האש. אנחנו שולחים מכאן תנחומים למשפחה וממשיכים לחזק את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, גם בשעה קשה זו".

"צוק איתן": עוד כותרות
הותקף בית חולים בעזה ששימש כמפקדה של חמאס וג'יהאד
30 אלף בהלוויית החייל הבודד מקס שטיינברג בהר הרצל
קרי בישראל: "התקדמנו, אבל ישנה עוד עבודה לעשות"

רקטה נפלה במועצה אזורית חוף אשקלון ופגעה בעובד תאילנדי. יולי 2014. שי מכלוף
אזור הנפילה ליד החממה/שי מכלוף

בשבוע שעבר נהרג על גבול הרצועה דרור חנין בן ה-37 מבית אריה, שעה שבא לחלק מזון לחיילים באזור מעבר ארז. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, בני עשר, שש ותינוק בן פחות משנה. חברו נפצע קל באירוע מרסיסים. אנשי מד"א הוזעקו לזירת נפילת הפצמ"ר, שרסיס ממנה פגע פגיעה קטלנית בחזהו של חנין, ואמרו כי הטיפול הראשוני בו היה תחת אש שהמטירו המחבלים מכיוון הרצועה. חרף מאמצי ההחייאה הממושכים, נקבע מותו.

כעבור מספר ימים, בשבת, נהרג אלוג' עודה, בן ה-32 מפגיעת רקטה ביישוב לא מוכר בפזורה הבדואית ליד דימונה. ארבעה בני משפחתו נפצעו באותה תקרית מפגיעת רסיסים, בהם בתו של עודה, תינוקת בת ארבעה חודשים שנפצעה באורח קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully