וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ט גולני השתחרר מבית החולים: "חוזר אל הלוחמים"

22.7.2014 / 12:37

לאחר שנפצע בפניו באורח קל-בינוני ואושפז בבית החולים סורוקה ביום ראשון, אלוף-משנה רסאן עליאן מוכן לקחת שוב פיקוד על החטיבה. "אני ממשיך קדימה ואני בטוח שננצח"

צילום: דובר צה"ל, עריכה: יותם בן-דוד

מח"ט גולני, אלוף-משנה רסאן עליאן, שנפצע ביום ראשון בעזה, השתחרר היום (שלישי) מבית החולים. עליאן נפצע בפניו ובעיניו במהלך היתקלות עם מחבלים ברצועת עזה ופונה במצב קל עד בינוני במסע חילוץ מורכב שכלל ירי ארטילרי כבד. לאחר שחרורו הוא ביקר חיילים פצועים בבית החולים סורוקה שבו הוא היה מאושפז.

"היה לנו קרב קשה באותו בוקר. שוגר לעברי אר-פי-ג'י והוא חלף לי מעל הראש", סיפר אלוף-משנה עליאן בשיחה עם וואלה! חדשות לאחר שחרורו, ואמר כי בכוונתו לשוב אל השטח. "אני סובל מכמה שריטות, עכשיו הכול בסדר. אני ממשיך קדימה ואני בטוח שננצח. אחרי שפגשתי את הפצועים בבתי החולים ופגשתי חלק מהמשפחות השכולות, אני חוזר לקחת פיקוד על החטיבה".

מבצע "צוק איתן" - כל הכותרות:
הותרו לפרסום שמות 6 לוחמי גולני שנהרגו באסון הנגמ"ש
תיעוד חדש: סיכול חדירת המחבלים לניר עם
עדות מחילוץ הנגמ"ש: "עלה באש במשך שעות"

אל"מ רסאן עליאן. דובר צה"ל
"מרגיש מעולה". אלוף-משנה רסאן עליאן/דובר צה"ל

על ההישגים של החטיבה עד כה במבצע "צוק איתן" אמר אלוף-משנה עליאן: "החטיבה עמדה ביעדים שהוצבו לה, במשימה העיקרית להתייצב על הנקודות שנקבעו מראש. הרגנו המון מחבלים. היו היתקלויות שבהן נהרגו 15 מחבלים והיו היתקלויות שנהרגו בהן 20 מחבלים". כשנשאל על תחושותיו לפני שהוא נכנס שוב לשטח הפסלטיני, הוא השיב: "אני מרגיש מעולה, ובזמן הקרוב אני אכנס פנימה ואהיה עם הלוחמים. אני מבקש מכם למסור חיבוק גדול למשפחות השכולות. אנחנו איתן והן מחזקות אותנו".

בטרם נפצע בקרבות, פנה המח"ט אל הלוחמים וחיזק את רוחם לפני שהחלו להילחם במחבלי חמאס. "חטיבת גולני, כאן קודקוד", פנה אלוף-משנה עליאן ללוחמים. "היום מוצאי שבת, עם ישראל כולו מאחורינו ונושא עיניו לחטיבת גולני בציפייה שנפגע בחמאס. אני בטוח שחטיבת גולני תדע לעמוד במשימה. צאו להתקפה, התקפה סוף".

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully