וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשבאו לזהות את המשקפיים של איל, הרגשתי חלחלה"

אחד הממצאים החשובים שסייעו להוביל את המחפשים אל גופותיהם של שלושת החטופים היה זוג המשקפיים של איל יפרח. המוכר בחנות האופטיקה באלעד סייע למשטרה: "ראיתי ייאוש"

צילום: עומר מירון, יוסי ציפקיס, רונית מינקר – המועצה האזורית אשכול, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

זוג משקפיים, שאותר בימים האחרונים סמוך לחלחול, סייע להוביל את צוותי החיפוש אל גופותיהם של הנערים החטופים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח. השלושה, שנחטפו בגוש עציון לפני שבועיים וחצי, נמצאו מתים אתמול (שני) מצפון לחברון, בסריקות של לוחמים מיחידת מגלן.

במוצאי שבת, הגיעו אנשי משטרה לחנות האופטיקה "280" באלעד. ?כשהם באו, שאלו אותי אם אפשר לאמת שאלה אכן המשקפיים שאיל יפרח רכש אצלנו לפני ארבעה חודשים?, סיפר שלום פרידמן, אחד מעובדי החנות. לוגו מיוחד על גוף המשקפיים סייע לו להבין מיד, כי מדובר בזוג משקפיים שנרכש בחנות.

למחר, בשעות הבוקר, באו שוב השוטרים. ?הם הגיעו עם חלקיקי זכוכיות, חלקן מנופצות, וביקשו שנבדוק שוב האם הן תואמות את סוג המשקפיים ואת מספר העדשות של איל?, שיחזר פרידמן. לדבריו, בשלב הזה כבר הבינו השוטרים כי מדובר במשקפי הראייה של איל. ?הרגשתי חלחלה. כשראיתי את המשקפיים, ראיתי ייאוש. לא האמנתי כבר בכלום?.

פיגוע חטיפת הנערים - כותרות אחרונות
שיח חשוד ואדמה הפוכה: כך נמצאו גופות החטופים
"נער נהרג מאש צה"ל", אבו מאזן לעולם: "מנעו נקמה"
בנט קרא בקבינט לפעולה נרחבת, לבני: "לפעול בשכל"

עצרת בכיכר רבין לאחר ההודעה על מותם של שלושת הנערים. בן קלמר
נערים מדליקים נרות בכיכר רבין לזכר שלושת הנרצחים, אתמול/בן קלמר

שלושת הנערים נחטפו ב-12 ביוני מטרמפיאדה בגוש עציון סמוך לשעה 22:00, כשעלו לכלי רכב שנסע לכיוון חלחול. כלי הרכב השרוף התגלה בדורא, והרשות הפלסטינית העבירה אותו לידי צה"ל. ככל הנראה, השארתו של כלי הרכב בנקודה שבה נמצא, הייתה חלק מתרגיל הטעיה שנועד להקשות על החיפושים. בימים האחרונים התרכזו החיפושים אחר הנערים באזור בית כחל שבין חברון לחלחול.

ירון רוזנטל, איש בית ספר שדה כפר עציון, היה חבר בצוות שאיתר את הגופות. "מדריכים שלנו נכנסו ומצאו את הגופות", סיפר לוואלה! חדשות. לדבריו, הוא חלף בעבר ליד המערה שבה נמצאו הגופות. "זו מערה עתיקה", ציין רונזטל, שאמר כי מדובר במערה בנויה ולא טבעית. "סרקנו את האזור יחד עם הצבא וכך מצאנו את הנערים", אמר. כשנשאל אם למציאת הגופות קדמה תחושה יוצאת דופן בקרב המחפשים, הסביר: "הייתה לנו שיטה ובסופו של דבר מצאנו אותם, שיטה של סריקת השטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully