וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרג על הגבול ביום הראשון לחופש: "לא התריעו"

מוחמד קראקרה, בן 13 מעראבה, הוא ההרוג בפיצוץ בגבול סוריה. אביו, ששכנע את בנו לבוא עמו לעבודה ונפצע גם הוא, סיפר בבכי: "הוא היה ילד מחונן. הגורל הפגיש אותו עם המוות"

מערכת וואלה!

טרגדיה בצפון: הנער בן 13 שנהרג סמוך לגבול סוריה בצהריים (ראשון), ככל הנראה מירי נגד טנקים, הוא מוחמד קראקרה, תושב הכפר עראבה שבגליל. הנער התלווה אל אביו, שעסק בעבודות תשתית בגדר המערכת, ביומו הראשון של החופש הגדול. האב, בן 56, נפצע בינוני בתקרית האש ואושפז בבית החולים זיו בצפת.

מוחמד פהמי קראקרי בן ה 12 שנהרג בגבול סוריה. פאנט
"הגורל הפגיש אותו עם המוות". מוחמד קראקרה/פאנט

"נסענו במשאית שהייתה עליה מכלית מים", שחזר האב סמי בבכי. "פתאום שמענו פיצוץ חזק שפגע בצד הימני של המשאית. מוחמד בני ספג את הפגיעה הישירה ונהרג במקום. נשארנו מוטלים שם פצועים חצי שעה עד שהצבא התחיל לטפל בנו". הוא אמר על בנו כי הוא היה "ילד נפלא, נהדר, תלמיד מצטיין וילד מחונן".

האם סיפרה כי בתחילה, הנער לא רצה לבוא עם אביו לעבודה, אך האב שכנע אותו ואמר שרמת הגולן יפה ושמזג האוויר נאה. "זה נורא ואיום שמוחמד הגיע לפה והגורל הפגיש אותו עם המוות", הוסיף האב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תגובת צה"ל בעקבות הפיצוץ בגבול סוריה. ג'יליס
האב נפצע גם הוא. זירת האירוע ברמת הגולן, בצהריים/ג'יליס

איברהים מוסא, תושב טורעאן שבצפון, נפצע באורח קל באירוע ופונה גם הוא אל בית החולים בצפת. "איך שהגענו לשם התחלנו לעבוד ליד גבול על כביש אספלט", שחזר מוסא. "פתאום כנראה פצמ"ר פגע במשאית שבה היו האבא והבן". לדבריו, אביו של הנער לקח אותו לעבודתו "כדי שלא ישתעמם בבית. זה נורא, הגורל תפס אותו כאן".

שלומי חזן, מנהל העבודה בחברת קבלן המבצעת עבודות בגבול ישראל-סוריה, מכיר את אביו של הנער שנים רבות מעבודתם המשותפת. הוא נסע מאחורי המשאית שבה היו האב ובנו שנהרג ונפצע באורח קל כתוצאה מההדף. "זו הפעם הראשונה שהוא הביא את הילד לעבודה", אמר. "זה קשה, אני מכיר את הבנאדם הזה הוא עובד אתנו המון שנים".

הפינוי המוסק לרמב"ם של הפצוע הקשה בתקרית בגולן. שי וקנין, סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
"התחילה אש וזחלתי לכיוון התעלה". פינוי של אחד הפצועים/מערכת וואלה! NEWS, שי וקנין, סוכנות תצפית

על השניות שאחרי הפיצוץ סיפר: "בלי לאבד עשתונות, הורדתי את החגורה, ירדתי מהרכב ורצתי לכיוון השיחים עם כאבים בחזה. הסתכלתי אחורה וראיתי את הבן של העובד כשהוא פצוע קשה, גם האבא נפצע. כשברחתי הצידה, התחילה אש בשדה וזחלתי לכיוון התעלה. טנדר של אחד מהעובדים שלי העלה אותי למוצב הקרוב, שם התחילו לטפל בי כוחות צה"ל ומגן דוד אדום".

על אף המצב המתוח בגבול סוריה, לדברי חזן איש לא הזהיר אותו או את עובדיו מאירועים ביטחוניים. "היינו שם בלי שכפ"צים ובלי רכבים ממוגנים", אמר. "לא הזהירו אותנו מאירועים כאלה ולא היו התרעות. הצבא היה לידנו, עושה סיורים, הולך וחוזר כל הזמן, זה היה מפתיע. גם מהצד הסורי היו אנשים. נסעתי הבוקר על התוואי ולאורך כל הדרך לא היו תנועות חשודות". חזן אמר כי ימשיך לעבוד בכל מקום שבו יתבקש. "אני סומך על צה"ל ועל כוחות הביטחון", אמר.

עוד במהדורה:

קצינת משטרה סמויה, דירה שכורה ומעקב צמוד - כך התנהל המצוד אחר חשוד באונס: גבר בן 37 החשוד באונס של עשרות נשים באמצעות סם אונס נעצר לאחר חקירה משטרתית שנמשכה חודש ימים. החקירה החלה בעקבות תלונות של שלוש נשים שתיארו מקרים דומים של תקיפה מינית. החשוד הכיר אותן דרך אתר היכרויות, נפגש עמן ועל פי החשד סימם אותן באמצעות סם אונס. המשטרה עקבה אחרי החשוד והצליחה לעצור אותו לאחר שפותה להגיע למפגש עם שוטרת סמויה. תמונתו של החשוד במעשים הופצה על ידי המשטרה והיום, בעקבות פרסום תמונתו, התקבלה תלונה של אישה רביעית.

בני הנוער יצאו לחופש - אות למעסיקים לנצל את ילדכם: פרט לבילויים בים ובבריכה בני הנוער, שיצאו לחופש הגדול בסוף השבוע האחרון, יצאו גם לעבוד בכדי להרוויח קצת דמי כיס. לצד העלייה במספר בני הנוער העובדים במהלך הקיץ עולה גם תופעת ניצול בני הנוער על ידי המעסיקים - תשלום מתחת לשכר מינימום, הלנת שכר ושעות העבודה שלא על פי חוק. כך מנצלים את בני נוער בבתי קפה, אולמות אירועים ומסעדות.

למה לא צריך להתרגש מהמעבר של דיוויד בלאט ל- NBA? המאמן של מכבי תל אביב בכדורסל עובר לליגה הטובה בעולם והארץ כמרקחה. בלאט הוא אמנם הישראלי הראשון שמגיע לאמן קבוצה ב- NBA אבל אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, מסביר שהליגה הטובה בעולם היא כבר לא מה שהייתה ושהמעבר אליה של המאמן הישראלי המצליח הייתה רק עניין של זמן.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully