וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטרים פלסטינים הותקפו כנקמה על פשיטת צה"ל

22.6.2014 / 11:20

ההסתערות על תחנת המשטרה ברמאללה היא עליית מדרגה במתקפה נגד אבו מאזן, בשל עמדתו נגד חטיפת שלושת הנערים הישראלים. בפעילות צה"ל בגדה נהרגו הלילה 2 פלסטינים

צילום: רשת הטלוויזיה ראיה, עריכה: יאיר דניאל

התסיסה נגד הרשות הפלסטינית מתחילה לתת את אותותיה. בעקבות פעילות צה"ל לפנות בוקר (ראשון) במרכז רמאללה, החלו צעירים פלסטינים ליידות אבנים לעבר תחנה של המשטרה הפלסטינית. זאת, אחרי שהכוחות הישראלים פשטו על בית דפוס המזוהה עם חמאס, ליד תחנת המשטרה, הממוקמת במרכז כיכר מאנרה.

במהלך הפעילות הישראלית, החלו עימותים בין כוחות צה"ל לצעירים פלסטינים. לאחר יציאת הכוחות, החלו הצעירים לתקוף את השוטרים הפלסטינים שהיו בתחנה. השוטרים הפלסטינים עצרו כמה מן המתפרעים והצליחו להשיב את הסדר למקום. על פי מקורות פלסטינים, חלק מהעצורים החזיקו בתעודת זהות ישראלית.

מבצע "שובו אחים" - כותרות אחרונות
שני פלסטינים נהרגו בפעילות צה"ל בגדה הלילה
נתניהו: נפרסם הוכחות שחמאס אחראי לחטיפה
"הצוות האדום" של צה"ל מנסה לפענח את החטיפה

עימותים ליליים בין כוחות צה"ל לצעירים פלסטיניים – רמאללה, 22 ביוני 2014. רויטרס
צעיר פלסטיני מיידה אבנים בזמן פעילות צה"ל ברמאללה, הלילה/רויטרס

ההסתערות על תחנת המשטרה במרכז העיר היא תקדים במתקפה נגד אבו מאזן, בשל עמדתו נגד חטיפת שלושת הנערים הישראלים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח. אתמול חזר יו"ר הרשות על הגינוי שהשמיע לחטיפה, והבטיח כי הרשות ומנגנוני הביטחון הפלסטינים יפעלו כדי להביא לשחרורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מתנגדי אבו מאזן: הוא "דובר צה"ל"

בכירים בחמאס תקפו לאחרונה את אבו מאזן על שיתוף הפעולה הביטחוני עם ישראל, והצהרות דומות נשמעו לאחרונה אפילו מצד פעילי פתח. אחד מחברי הפרלמנט מטעם חמאס, סלאח אל-ברדוויל, אף כינה את אבו מאזן "דובר צה"ל". באתרי האופוזיציה הפלסטיניים ציירו את יו"ר הרשות כמתנחל בקריקטורות. ואולם, עד כה לא נרשמה תקיפה ישירה נגד מנגנוני הביטחון הפלסטינים בגין עמדתו של אבו מאזן.

במהלך פשיטת לילה על רמאללה נהרג הלילה אדם בשם מחמוד עטאללה ונפצעו עוד 11 פלסטינים. בשכם נהרג פלסטיני בן 36 מאש שנורתה לעברו במחנה הפליטים אלעין. לדברי צה"ל, החיילים חששו כי האיש מתקרב אליהם באופן מחשיד. לטענת הפלסטינים, ההרוג, אחמד חאלב, היה מעורער בנפשו ויצא מביתו לתפילה. צה"ל פשט גם על כמה מוקדים באזור חברון, בהם מחנה אל-ערוב ואוניברסיטת אל-קודס באבו דיס. עימותים נרשמו הלילה גם בקבטיה שבצפון השומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully