וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני חמוש ברימון ניסה לחדור ליישוב בנגב - ונתפס

22.6.2014 / 6:20

המחבל נלכד בכניסה ליישוב יתד על ידי מערך האבטחה מבלי שצה"ל יבחין בו, לאחר שככל הנראה חצה את הגדר. הוא נמסר לידי צה"ל שהוקפץ למקום האירוע ולאחר מכן הועבר לחקירה

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

פלסטיני חמוש ברימון שחדר מדרום רצועת עזה נתפס לפנות בוקר (ראשון) כשהוא מנסה להיכנס לישוב יתד בנגב המערבי. כוחות צה"ל עצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירת כוחות הביטחון.

בשעות הבוקר המוקדמות זיהה סייר של מערך האבטחה המרכזי באזור חבל שלום דמות חשודה. הדמות נעצרה ובזיהוי שנעשה לה נתגלה כי מדובר במחבל שחדר מדרום רצועת עזה לשטח ישראל כשעל גופו מוסתר רימון. המחבל נלכד על ידי מערך האבטחה האזרחי מבלי שצה"ל יבחין בו, לאחר שככל הנראה חצה את גדר המערכת.

עוד בוואלה! חדשות:
עיראק: המורדים הסונים בדרך לתקיפת בגדד ממערב
"הצוות האדום" של צה"ל הופך את החור השחור מבפנים
ליברמן שוקל למנוע כניסתו לישראל של שליח האו”ם

ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, אמר בתגובה: "מדובר באירוע חמור מאוד שמדגיש את נחיצותם של הרבש"צים הנמצאים ביישובים 24 שעות ביממה - וזאת על רקע ההחלטה חסרת האחריות של פיקוד העורף לקצץ את משרותיהם ואת פעילות כיתות הכוננות ברצועת עזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גדוד הנח''ל שחם במהלך הלילה בשכם, יוני 2014. דובר צה"ל
חיילי צה"ל בשכם בשבוע שעבר/דובר צה"ל

גורמי צבא בפיקוד דרום מסרו: "מתבצע תיחקור על מנת להבין כיצד חדר מחבל חמוש מדרום רצועת עזה תוך כדי שהוא עובר גדר מערכת מבלי שיבחינו בו התצפיתניות".

בתוך כך, שני פלסטינים בני 35 ו-18 נפצעו הלילה מירי צה"ל במהלך עימותים בשכם. על פי מקורות פלסטינים מצבם מוגדר קשה. במהלך הלילה נמשך גל המעצרים של צה"ל ברחבי יהודה ושומרון בקרב פעילי תנועת חמאס. במהלך הפעילות נרשמו עימותים נוספים בקבטיה שבצפון השומרון ובכיכר מנארה שברמאללה. במהלך הלילה פשט צה"ל על כמה מוקדים בנפת חברון, ביניהם מחנה אל-ערוב ואוניברסיטת אל-קודס שבאבו-דיס.

צה"ל תקף הלילה ארבעה יעדים ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות לישראל אתמול. התקיפה נעשתה באמצעות כלי טיס של חיל האוויר. לטענת דובר צה"ל הופצצו שלושה מוקדי פעילות טרור בדרום ומוקד פעילות טרור נוסף במרכז הרצועה.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully