וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערים נעדרים בשטחים: "קיווינו שהוא ישן אצל חבר"

13.6.2014 / 17:20

דובר היישוב שבו מתגורר אחד מתלמידי הישיבה שקיים חשש שנחטפו כשתפסו טרמפ בגוש עציון, סיפר על האווירה הקשה בבית משפחתו. על הנער סיפר: "נער שקט ואהוב"

צילום: עומר מירון, ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

עדיין לא ברור מה עלה בגורלם של שלושת הנערים הנעדרים מאמש (חמישי) לאחר שעל פי עדים תפסו טרמפ מהישיבה שבה הם לומדים בהתנחלות כפר עציון לכיוון בנימין. גורם בדוברות היישוב שבו מתגורר אחד הנערים, בן 16, סיפר כי בשעות הלילה גילתה משפחתו שהוא לא חזר מהישיבה, ולאחר שהוא לא ענה לטלפון נסע אביו למשטרה והגיש תלונה.

"בשמונה בבוקר המשפחה ניסתה לאתר אותו אצל חברים ושלחה מסרון לכל בני היישוב לשאול אם מישהו יודע איפה הנער ואם הוא ישן אצל מישהו", סיפר הגורם. "ביקשו גם להעיר ילדים שהם חברים שלו ולצערנו התשובה הייתה שלילית והוא לא חזר הביתה מצומת גוש עציון". הוא הסביר כי בחזרתם מהישיבה הנערים נוסעים מאלון שבות לצומת גוש עציון, משם לירושלים, לצומת שילת וליישוב. "היה איתו עוד חבר שיצא קצת אחריו. החבר הגיע לביתו, הוא לא", אמר.

סריקות אחר שלושת הנערים שנעדרים בשטחים. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
סריקות אחר הנעדרים/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית

לדברי הגורם, הייתה בהתחלה תקווה שהוא הגיע הביתה ללא מפתח והלך לישון אצל חברים, אבל ברגע שהבינו שהוא לא נמצא ביישוב האווירה נעשתה כבדה מאוד. "הוקם זה חמ"ל יישובי והוחלט לקיים תפילה המונית לאמירת תהילים שהדבר ייגמר בטוב", הוסיף. "צוות של המשטרה נמצא במשך כל שעות היום בבית. מדובר במשפחה מוכרת, ותיקה, עם שישה ילדים שלומדים כאן במסגרות החינוך. מדובר בנער שקט מאוד, חברותי ואהוב על כל בני גילו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סריקות אחר שלושת הנערים שנעדרים בשטחים. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
הרמטכ"ל הנחה את כל היחידות המיוחדות להיות בכוננות מלאה/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית

עקבותיו של של הנער נעלמו יחד עם שניים נוספים, בני 16 ו-19. השלושה יצאו אמש בשעה 22:00 מהישיבה בגוש עציון לכיוון בנימין. בשעה 22:15 זיהו אותם עוברי אורח תופסים טרמפים, ומאז נעלמו עקבותיהם. קרוביהם לא הצליחו להשיג אותם בטלפון, דבר שעורר את חשדם.

בשלב מסוים התערבו הצבא והמשטרה בחיפושים. במערכת הביטחון חוששים כי השלושה נחטפו בידי גורמי עוינים. צה"ל והמשטרה הקימו חפ"ק משותף בקריית ארבע בניסיון לאתר את הנערים. הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, הנחה את כל היחידות המיוחדות להיות בכוננות מלאה.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully