וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה התפוצצה ליד כביש ראשי בנגב המערבי

11.6.2014 / 10:55

רקטת קסאם ששוגרה מרצועת עזה נחתה בשטחי המועצה האזורית אשכול, סמוך לכביש 232, שבו נוסעות מאות משאיות המעבירות סחורה לרצועה. ראש המועצה: "הממשלה לא משקיעה בנו"

רקטה נפלה צמוד לכביש 232 במועצה אזורית אשכול. יוני 2014. שי מכלוף
מקום נפילת הרקטה, סמוך לכביש 232, הבוקר/שי מכלוף

רקטת קסאם ששוגרה מרצועת עזה התפוצצה הבוקר (רביעי) סמוך לכביש 232, ציר הגישה המרכזי של יישובי המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים כתוצאה מהנפילה ולא נגרם נזק. בכביש נוסעות מדי יום כ-400 משאיות, המעבירות סחורות דרך מעבר כרם שלום לרצועה.

"לצערי, הממשלה שלנו יודעת רק לדבר על פיתוח הפריפריה ופחות לעשות", אמר ראש מועצת אשכול, חיים ילין, שנאבק בשנים האחרונות במשרד הביטחון, במשרד האוצר ובמשרד התחבורה על מנת להרחיב את הכביש. "היא לא מפתחת כבישים, משום שזה 'לא כלכלי'. הציונות וההתיישבות הם לא ערכים 'כלכליים', אבל הם אלו שקובעים את ערכיה של המדינה ואת גבולותיה". ילין הוסיף כי "לא מספיק להגיע לירושלים ולהיות פוליטיקאי. הפוליטיקאים צריכים לשרת את הציבור, לפתח את הפריפריה באזורי קו העימות שמתמודדים עם אירועים ביטחוניים במהלך כל השנה".

ביום ראשון התפוצצה רקטה במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים כתוצאה מהנפילה ולא נגרם נזק. בתגובה לכך תקף חיל האוויר בלילה שבין ראשון לשני שני יעדי טרור ברצועה, אחד בדרומה והשני במרכזה. בהודעת דובר צה"ל לאחר התקיפות נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרה.

עוד בוואלה! חדשות
חשד ל"פגע וברח": אישה כבת 40 נהרגה בתל אביב
בן 84 חשוד ברצח אשתו בצפון: "בוא, רצחתי את אמא"
תאונה גרמה לפקקי ענק בכביש 1 לכיוון תל אביב

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully