וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען הופעל נגד כוח צה"ל בצפון הרצועה, אין נפגעים

24.4.2014 / 19:35

מחבלים פלסטינים הפעילו מטען חבלה סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה נגד חיילים שעסקו בפעילות שגרתית. מוקדם יותר חשף כוח צה"ל שני מטענים בדרום הרצועה

כוח צה"ל באזור כיסופים, 1 בנובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
החיילים לא נפגעו מהפעלת המטען נגדם בצפון הרצועה/דייב בוימוביץ'

מחבלים פלסטינים ניסו הערב (חמישי) להפעיל מטען חבלה נגד כוח צה"ל שעסק בפעילות שגרתית סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. אין נפגעים ולא נגרם נזק. זמן קצר קודם לכן כוח צה"ל חשף ונטרל שני מטעני חבלה שהוטמנו סמוך לגדר המערכת בדרום הרצועה. גם באירוע הזה לא היו נפגעים.

עוד בוואלה! חדשות:
מסתמן: הרב פינטו מסכים להסדר טיעון עם מאסר בפועל
האח של בנט ברמאללה הציל אותו מאופוזיציה, בינתיים
שוב: בן 3 טבע בצימר במושב חד נס בגולן ומת

אתמול, בשעה שבכירי חמאס ופתח הכריזו על הסכם הפיוס ההיסטורי ביניהם, תקף חיל האוויר ברצועה - ככל הנראה בניסיון לחסל את המחבל שירה במהלך חג הפסח רקטות על ישראל. עם זאת, בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "בפעילות לסיכול טרור בצפון הרצועה לא זוהתה פגיעה".

חיילים במהלך פטרול בגבול עזה. מרץ 2014. רויטרס
כוח צה"ל סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה/רויטרס

לאחר תקיפת צה"ל בצפון הרצועה נשמעה אזעקת "צבע אדום" ביישובי עוטף עזה בשל ירי רקטות משטח הרצועה. הרקטות התפוצצו בשטח הפלסטיני ובשטח פתוח סמוך למעבר ארז. על פי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, התקיפה אירעה באזור בית להיא, כשהיעד הוא אופנוע עליו רכבו שני בני אדם. הפלסטינים דיווחו כי שבעה בני אדם נפצעו בתקיפה באורח בינוני, בהם שני ילדים. שני הרוכבים, כך נראה, שרדו את התקיפה.

במהלך החג השני של פסח, ביום שני השבוע, נורו לעבר יישובי עוטף עזה שש רקטות. שתיים מהרקטות שנורו התפוצצו בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. רקטה נוספת יורטה בהצלחה על ידי מערכת "כיפת ברזל". שתי רקטות נוספות התפוצצו בשטח הרצועה. שעה מאוחר יותר נשמעה אזעקת "צבע אדום" בעיר שדרות, שלאחריה התפוצצה רקטה בשטח העיר על כביש סמוך לבית כנסת, בעת ששהו במקום מתפללים. לא היו נפגעים אולם נזק קל נגרם לכמה חנויות. בתגובה לירי ביצע חיל האוויר עוד באותו יום שתי תקיפות בדרום רצועת עזה כשהמוקד היה חאן יונס. תקיפה נוספת הייתה נגד יעד של הג'יהאד האיסלאמי בדיר אל-בלח - עיר במרכז הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully