וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סריקות נרחבות אחר החשודים בפיגוע הירי בחברון

15.4.2014 / 0:55

כוחות גדולים של צה"ל,שב"כ ומג"ב עורכים חיפושים ליליים אחר האחראים לפיגוע, שבו נהרג קצין משטרה ורעייתו נפצעה קשה. אזור הפיגוע הוגדר כשטח צבאי סגור

צילום: ירח ראפ - סוכנות תצפית, עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד

כוחות גדולים סורקים בשעה זו (שלישי) את אזור הפיגוע סמוך למחסום תרקומיא, שבו מצא את מותו אתמול קצין משטרה, תושב מודיעין כבן 40. למרות המאמץ המשולב של מג"ב, שב"כ וצה"ל לאתר קצה חוט, עד כה לא נעצרו חשודים בירי, שהביא גם לפציעתה באורח קשה של רעייתו של הקצין, ושל ילד שהיה ברכב נוסף, שנפצע באורח קל.

האזור הוגדר שטח צבאי סגור והחלו סריקות נרחבות בעיירה אידנא לחיפוש נשק ולאיתור חשודים בביצוע הירי. שני גדודים הגיעו למקום והחלו לסרוק ולאבטח את האזור, תוך שהם מונעים מאזרחים לעבור במקום. אלוף פיקוד מרכז, ניצן אלון, ומפקד האוגדה הגיעו גם הם למקום כדי לפקח על הפעילות.

עוד בוואלה! חדשות
האמריקנים אישרו: ראש ה-CIA ביקר באוקראינה
הלאומן סטפן בנדרה ומלחמת החפירות של רוסיה ואוקראינה
חשד: צעיר מהצפון שבר את גולגולת בתו התינוקת

פיגוע ירי באזור תרקומיא, אפריל 2014. הצלה יו"ש, ספק 500
פיגוע ירי באזור תרקומיא, אפריל 2014/ספק 500, הצלה יו"ש

הירי בוצע סמוך לשעה 18:00 לעבר שלושה רכבים, שנסעו מכיוון מחסום תרקומיא לכיוון חברון על כביש 35, כ-500 מטרים לפני הפילובקס הצבאי במקום. לאחר הירי, קצין המשטרה שנפצע אנושות המשיך בנסיעה ונעצר מתחת לפילבוקס. גם כוחות צה"ל באזור שמעו את הירי, אך התמונה התבהרה רק לאחר שהרכב נעצר. האישה שהייתה במושב ליד הנהג דיווחה להם כי נפתחה אש לעבר כלי רכב שעברו במחסום.

מכוניתו של הקצין ורעייתו, גם היא בשנות ה-40 לחייה, ספגה את רוב הפגיעות. ברכב השני נפגע ילד כבן תשע, והוא נותח בבית החולים שערי צדק בירושלים, על מנת להוציא את הקליע שחדר לכתפו. אשת הקצין, שכדור פגע בפלג גופה העליון, הובהלה לחדר הטראומה בשערי צדק ובשעה זו עוברת בדיקות כדי לקבוע את המשך הטיפול.

במהלך השנה האחרונה לא נרשמו אירועים חריגים בכביש 35, מלבד אירועי זריקות אבנים בודדים, אף על פי שהכפרים במרחב חברון הם בעלי זיקה לתנועת חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully