וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן הרמטכ"ל גדי אייזנקוט אושפז בתל השומר ושוחרר

9.3.2014 / 0:05

אלוף גדי אייזנקוט אושפז בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שלא חש בטוב. הוא הגיע לבית החולים כשהוא מלווה בגורמי רפואה של צה"ל ובתום סדרת בדיקות הוא שוחרר לביתו

בני גנץ וגדי אייזנקוט, דצמבר 2005. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
סגן הרמטכ"ל, אלוף גדי אייזנקוט, והרמטכ"ל גנץ/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

סגן הרמטכ"ל, אלוף גדי אייזנקוט, חש ברע שלשום (שישי) ובעצה אחת עם גורמי רפואה ובני משפחתו הוחלט שיפונה לבית החולים שיבא בתל השומר. אמש, בתום סדרת בדיקות, הוא שוחרר לביתו.

אלוף אייזנקוט הגיע לבית החולים כשהוא מלווה בגורמי רפואה של צה"ל. בתום מיון ראשוני עבר סגן הרמטכ"ל סדרה של בדיקות אשר בסופן הוחלט כי הוא יישאר להשגחה, כדי לעקוב אחרי המדדים הרפואיים שלו. הערב הוא שוחרר לביתו.

עוד בוואלה! חדשות:
ספינת הנשק האיראנית בנמל אילת; החלה פריקת המכולות
איטליה ואוסטריה: אזרחינו לא היו על המטוס המלזי
2 הרוגים בתאונת דרכים בנגב, פצוע נמלט

ביוני 2005 מונה אלוף אייזנקוט לראש אגף המבצעים במטה הכללי. לאחר מכן שימש כאלוף פיקוד הצפון, תפקידו אליו מונה בחודש אוקטובר 2006. ביולי 2011 החליף אותו בתפקיד אלוף יאיר גולן. בדצמבר 2012 מינה שר הביטחון את אייזנקוט לתפקיד סגן הרמטכ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך מלחמת לבנון השנייה בשנת 2006 התלונן הרמטכ"ל דאז רב-אלוף (במיל') דן חלוץ, על תשישות וכאב באזור רום הבטן. בעצה אחת עם קציני רפואה של צה"ל הוחלט שהיחידה לאבטחת הרמטכ"ל תעביר אותו לבדיקות בבית החולים איכילוב. בתום סדרת בדיקות רפואיות ומנוחה, החליטו הרופאים לשחרר אותו לביתו עוד באותו ערב. מקרה נוסף התרחש בשנת 1967 במהלך ההכנות למלחמת ששת הימים, חש ברע הרמטכ"ל דאז יצחק רבין ונזקק למנוחה בת יממה לאחר טיפול רפואי. את המלחמה סיים רבין בניצחון על צבאות ערב.

(עדכון ראשון: 20:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully