וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי רקטות נורו לאזור הדרום והתפוצצו בשטח פתוח

אזעקה נשמעה באשקלון ובמועצת חוף אשקלון עקב ירי מרצועת עזה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. באירוע ירי נוסף אמש, התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצת חבל אשכול

רקטה התפוצצה במועצה האזורית שדות נגב. שי מכלוף
חיפושים אחרי שרידי הרקטה/שי מכלוף

רקטה נורתה אמש (חמישי) מרצועת עזה לכיוון ישראל. בעקבות השיגור הופעלה אזעקה באזור אשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון. התושבים באזור דיווחו על פיצוצים שנשמעו מיד לאחר מכן ועל יירוט בידי מערכת "כיפת ברזל" המוצבת באזור, אולם לפי דובר צה"ל לא התבצע סיכול של הירי. הרקטה התפוצצה כנראה בשטח פתוח מדרום לאשקלון, ולא דווח על נפגעים או על נזק.

באירוע ירי נוסף אמש, שוגרה רקטה מרצועת עזה והתפוצצה בשטח פתוח בין שני יישובים במועצה האזורית אשכול. לא נמסר על נפגעים או על נזק.

מוקדם יותר אתמול שיגרו הפלסטינים רקטות לאזור אשקלון. בשעות הצהריים נשמעה אזעקת צבע אדום במועצת חוף אשקלון בעקבות ירי לאזור. גם במקרה זה לא היו נפגעים או נזק.


עוד בנושאי צבא וביטחון
כך פיצחו "שייקה" ו"גורדון" את הימין הקיצוני
מתקציב עד מינויים: הקרב האחרון של גנץ
ערק מצה"ל כדי להחזיר חוב ענק: "לא מסוגל נפשית"

ביום שלישי בבוקר התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול שבצפון-מערב הנגב. התרעה נשמעה ביישובים באזור. לא היו נפגעים או נזק. באותו יום דיווח העיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון כי הזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל קסאם, החליטה בשבוע שעבר לתקוף את ישראל ברקטות ובטילים בתגובה להפצצות הישראליות על מפקדות של הזרוע. עם זאת, סירובה של הזרוע המדינית של הארגון להחלטה סיכל בסופו של דבר את התכנית.

ביום שישי שעבר יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה ששוגרה לעבר אילת, ככל הנראה מחצי האי סיני. שני מיירטים של מערכת ההגנה האווירית פגעו ברקטה. קודם לכן, נשמעה אזעקה בעיר בעקבות השיגור. כוחות משטרה וצבא ערכו סריקות בשטח לאיתור שרידי הרקטה. למחרת, הארגון הסלפי "אנסר בית אל -מקדס", שפועל בחצי האי סיני ומזוהה עם אל-קאעדה, קיבל אחריות לירי.

בסוף השבוע שעבר תקף חיל האוויר בעזה, בתגובה לשיגור רקטת גראד לעבר נתיבות. מקורות פלסטינים ברצועה מסרו כי בעקבות אותה תקיפה, הורתה הזרוע הצבאית של חמאס לאנשי "כוח הריסון" לסגת מאזור הגבול. זהו המנגנון שאמון על מניעת ירי הרקטות והטילים לעבר ישראל מעזה.

(עדכון ראשון: 23:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully