וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודח מפקד הספינה של החייל שנתלה על רכבת ומת

1.7.2013 / 7:57

לאחר שהתברר כי חנן ממן השתתף במסיבה בה היו משקאות אלכוהולים בטרם התאונה, הורה מפקד חיל הים להדיח את מפקד ספינת הדבורה ואת סגנו

מפקד חיל הים הדיח מתפקידו את מפקד הספינה וסגנו בה שירת החייל חנן ממן שנתלה על רכבת נוסעת, נפל ונדרס למוות על ידה ביום חמישי האחרון לאחר שיצא מבסיסו באשדוד. זאת לאחר שהתברר כי טרם היציאה הביתה, השתתף ממן במסיבה בבסיס בה שתו החיילים משקאות אלכוהוליים – בניגוד לנהלים.

אתמול הסתיים התחקיר שבוצע בתוך הפלגה בה שירת ממן והתברר כי ערב קודם לתאונה הטרגית נערכה מסיבה בה לקח החייל חלק. מפקד חיל הים, אלוף רם רוטברג, קיבל אתמול את ממצאי התחקיר והורה להדיח את מפקד דבורה ואת סגנו מתפקידם. יצוין, כי לפני כשנה נהרגו בתאונת דרכים שני קצינים מאותו הבסיס לאחר שחזרו מבילוי במסעדה בתל אביב בה שתו אלכוהול, אולם החקירה העלתה כי הנהג לא היה שיכור בעת התאונה. גורם צבאי מסר כי "בשנה האחרונה הנהיג מפקד חיל הים מלחמת חורמה בתופעת שתיית האלכוהול ובמסגרת כך נעשו פעולות רבות בחיל בכל הרמות על מנת לחדד את האיסור על שתית אלכוהול במהלך שבוע הפעילות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השתתף במסיבה בטרם היציאה הביתה. גופתו של ממן ליד פסי הרכבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקדי בסיס חיל הים באשדוד מתמודדים עם רצף אירועים שפוקד אותם בשבוע האחרון. ביום חמישי התברר כי לוחם מפלגת הדבורות נתלה על קרון בדרך מאשקלון לאשדוד תוך כדי שהוא מצלם את עצמו וכשהגיע לתחנה באשדוד מסיבה לא ברורה נפל ונהרג. באותו היום, כפי שנחשף לראשונה בוואלה! חדשות, זיהה מפקד ספינת דבורה התנהגות חשודה של אחד הלוחמים במהלך אימון שהיה אמור להימשך יומיים. ולאחר שהתעורר חשדו של המפקד כי הלוחם השתמש בסמים, החליט מפקד כלי השיט לחדול את האימון ולהורות על חזרה של כלי השיט לבסיס אשדוד. החייל נעצר, ולוחמים נוספים נחקרים על ידי המשטרה הצבאית החוקרת בחשד של שימוש בסמים. חשוב לציין, כי חקירת מצ"ח נמשכת בשתי הפרשיות.

מדובר צה"ל נמסר, "צה"ל משתתף באבלה הכבד של משפחת ממן. בנושא מתקיימת חקירת מצ"ח ועם סיומה יועברו הממצאים לחוות הדעת של הפרקליטות הצבאית. יצוין כי במקביל ננקטו צעדים פיקודיים כנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully