וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפס פיקוד: אל"מ אליעזר טולדנו מח"ט צנחנים החדש

17.5.2013 / 0:32

טולדנו החליף את אל"מ אמיר ברעם, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות ואשר יקודם למפקד עוצבת האש. "זכות הקיום של הצנחנים טמונה ביכולת המבצעית", אמר המח"ט הנכנס

אמש (חמישי) התקיים טקס חילופי מפקד חטיבת הצנחנים במפקדת החטיבה בבית ליד. אלוף-משנה אליעזר טולדנו נכנס לתפקיד מפקד החטיבה והחליף את אלוף-משנה אמיר ברעם, מפקד החטיבה היוצא לאחר שנתיים בתפקיד.

טקס החלפת מפקד חטיבת הצנחנים, אליעזר טולדנו מחליף את אמיר ברעם, 16 מאי 2013. דובר צה"ל
טקס החלפת מפקדי החטיבה אתמול. מימין לשמאל: אל"מ ברעם, תא"ל חליווה, אל"מ טולדנו/דובר צה"ל

אלוף-משנה אמיר ברעם, קצין מוערך מאוד, עתיד להחליף את תת-אלוף אהרון חליווה בתפקידו כמפקד עוצבת האש. הטקס נערך במעמד מפקד פיקוד המרכז, אלוף ניצן אלון, ומפקד עוצבת האש, תת-אלוף אהרון חליווה.

מפקד החטיבה היוצא, אלוף-משנה ברעם, אמר בטקס: "בחטיבת הצנחנים מגוון רחב של אמצעים, כלי לחימה ויכולות טכנולוגיות רבות ומגוונות, אך האנשים, האנשים עליהם פיקדתי הם שהיו ייחודה ויתרונה האמיתי, טובי בניה של החברה הישראלית, מיעוט שהוא נבחרת". ברעם הוסיף, "לאורך התקופה כולה הדגשתי חזור והדגש את קריאת הצנחנים 'אחריי' המסמלת את ערך ההובלה והמנהיגות בשדה הקרב, אך משמשת כסמל לאיכות ומצויינות גם בעתות רגיעה, אימונים, שגרה ובט"ש".

הרמטכ"ל בני גנץ בתרגיל חטיבת הצנחנים, ינואר 2013. דובר צה"ל
הרמטכ"ל בני גנץ משתתף בתרגיל של חטיבת הצנחנים בתחילת השנה/דובר צה"ל

מפקד החטיבה הנכנס, אלוף-משנה טולדנו אמר בטקס: "זכות הקיום של הצנחנים טמונה ביכולת המבצעית להגיע מהר ככל הנדרש לכל מקום בו יבקש אותנו צה"ל להגן על עם ישראל היושב בארצו". טולדנו המשיך וטען: "נעשה זאת עם מנהיגותם הבטוחה של מפקדינו, עם לוחמינו אמיצי הלב, ועם אנשי הסיוע הקרבי והמנהלתי הדוחפים אותנו קדימה.... צנחנים אני תופס פיקוד, שיהיה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully