וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: אם בנותיי יעשו קעקוע – מישל ואני נעשה גם

בראיון מחויך שהעניק לפני האירועים בבוסטון שטח נשיא ארצות הברית את תכניתו למקרה של מרד נעורים מצד בנותיו: "אימא ואני נעשה את אותו קעקוע, באותו מקום"

אובמה בדרך לקעקוע? נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, העניק לתכנית הבוקר של רשת NBC ראיון אישי ומחויך, שבו חשף פרטים אישיים על חיי משפחתו והחינוך שהוא ורעייתו מישל מעניקים לבנותיהם – מליה וסשה. הראיון אמור היה להיות משודר בשבוע שעבר, אך הוא נדחה ושודר אתמול (רביעי) בשל הפיגוע במרתון בבוסטון. בין התשובות שסיפק הנשיא, הוא גם הציג את התכנית שלו ושל רעייתו במקרה שבנותיו בגילאי העשרה יגידו כי הן מעוניינות לקעקע את גופן.

"אמרנו לבנות, 'אם אי פעם תחליטו שאתן רוצות קעקוע, אז אימא ואני נעשה את אותו קעקוע בדיוק. באותו מקום בדיוק", הסביר אובמה בחיוך, "ונראה את הקעקוע ביוטיוב, כקעקוע משפחתי". הנשיא נשמע בטוח ביעילות התכנית. "אנחנו חושבים שזה עשוי לשכנע אותן שזו אינה דרך טובה למרוד – בשום אופן".

צפו בראיון שהעניק אובמה לרשת NBC

הנשיא האמריקאי התייחס גם לפליטת הפה של הרעיה מישל, שאמרה החודש למראיין "האמן לי, בתור אם חד-הורית עסוקה...". אובמה נשאל על פליטת הפה, שעוררה את זעמן של אמהות חד-הוריות במדינה. "בתור מישהו שמעד בלשונו בעצמו פעמים רבות, אני נוטה שלא להחמיר עם אשתי ועם אחרים במקרים שהם בסך הכל פליטת פה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully