וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: שישה הרוגים בתקיפות צה"ל ברצועה

כוחות צה"ל תקפו חוליית מחבלים שעסקה בהנחת מטען במרחב גדר-המערכת בצפון רצועת עזה. הפלסטינים דיווחו כי שלושה נהרגו בתקיפה, ושלושה נוספים נהרגו מוקדם יותר בתקיפה אחרת

הפלסטינים מדווחים כי שישה פלסטינים נהרגו הלילה והבוקר (חמישי) בתקיפות חיל האוויר ברצועת עזה. כוחות צה"ל תקפו היום חוליית מחבלים שעסקה בהנחת מטען חבלה במרחב גדר-המערכת בצפון רצועת עזה. תצפיתניות של צה"ל זיהו תנועות חשודות באזור גדר המערכת והקפיצו אל המקום כוחות צבא.

לוחמי חטיבת גבעתי, טנקים וכלי טיס תקפו את חוליית מחבלים שעסקה בהנחת המטען והכוח דיווח על פגיעה במחבלים. מקורות פלסטינים דיווחו כי שלושה פלסטינים נהרגו בתקיפה הזו ושלושה נוספים נפצעו. המקורות דיווחו כי הפלסטינים שנהרגו הם איהאב זעאנין, אכרם זאנין וטארק כפארנה. עוד טענו הפלסטינים כי צה"ל ירה לעבר אמבולנסים שהגיעו למקום על מנת להעביר את הפצועים לבתי חולים ברצועה.

דובר משרד הבריאות בעזה, ד"ר אשרף קודרה, אישר כי צה"ל לא מאפשר לכוחות ההצלה הפלסטינים להגיע לפצועים ולהרוגים בצפון הרצועה ובמקום זאת הוא יורה לעברם. "אנחנו נמצאים בקשר עם הצלב האדום על מנת שיאפשר לנו להגיע במכוניותיו אל המקום. אנו רוצים לוודא שיש הרוגים ולהעביר את הפצועים לבתי חולים", הוסיף.

אמש, נהרגו שלושה פלסטינים ואחד נפצע באורח קשה בתקיפת חיל האוויר ברצועת עזה - כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", לפי גורמי רפואה. על פי הדיווח, השלושה -חאלד אל-קרם, חליל אל-ג'רבה וזכריא ג'מאל - נהרגו מירי לעבר מכונית שנעה במחנה הפליטים אל-מראזי שבמרכז הרצועה. כמה בני אדם שנפצעו בתקיפה פונו לבית חולים שוהדא אל-אקצה שבמחנה הפליטים דיר אל-בלאח.

דובר צה"ל הודיע כי סוכל ניסיון ירי רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. בהודעה שפורסמה נכתב כי "כלי טיס של חיל האוויר תקף במרכז רצועת עזה חוליית מחבלים שעסקה בהכנות אחרונות לשיגור ירי תלול-מסלול לעבר ישראל". על פי הדיווח, זוהתה פגיעה במטרה. אנשי החוליה היו מעורבים בעבר בירי לעבר יישובי הדרום.

"צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילים וימשיך לפעול נגד כל גורם שפועל בדרכי טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נכתב בהודעה.

רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות. דייב בוימוביץ'
הבית שנפגע מרקטת קסאם בשדרות בשבוע שעבר/דייב בוימוביץ'

בליל שני תקפו מטוסי חיל האוויר בצפון רצועת עזה ושבו לבסיסם בשלום, בעוד לא דווח על נפגעים בצד הפלסטיני. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף "מוקד פעילות טרור" בצפון הרצועה, וכי זוהתה פגיעה מדויקת במטרה.

יום לפני כן התפוצצו בשטח ישראל שלוש רקטות ששוגרו מרצועת עזה. במועצה אזורית אשכול נפלו פצצת מרגמה ורקטת קסאם, בשני אירועים בהם לא דווח על נפגעים או על נזק. במקרה נוסף, התפוצצה רקטת גראד בשטח חקלאי במועצה אזורית שדות נגב, ולא גרמה לנפגעים אולם נזק נגרם לחממה סמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully