וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בבית לוחם מג"ב שנהרג: "טרגדיה שאפשר למנוע"

שלומי גבאי

10.8.2012 / 0:35

עשרות באו לביתו של סמ"ר חיים חלסצי בנתניה, שנהרג מפליטת כדור. חבריו סיפרו שהיה מסור ומיומן, והדגישו שהמשפחה אינה מאשימה במותו את עמיתו, שנבדק אם פלט את הכדור שהרגו

שלומי גבאי

עשרות מבקרים, בהם חברים ומפקדים, באו אמש (חמישי) לבית משפחת חלסצי בנתניה, כדי לנחם את קרוביו של סמל-ראשון חיים חלסצי, בן 21, שנהרג מפליטת כדור בבסיס אימונים ליד ההתנחלות מעלה מכמש. מכריו של חלסצי מדגישים כי במשפחה לא מטילים את האשמה למותו על מדריך הקליעה החשוד שפלט כדור לעבר חזהו והרג אותו.

חלסצי היה בן בכור להוריו והותיר אחריו אח בן 12. חבריו סיפרו כי בשנים האחרונות התקרב אל הדת. לפי עדותם, הוא היה אדם רציני שביצע את תפקידו במג"ב בצורה נאמנה והיה מיומן מאוד בשימוש בנשק, ושגם עמיתו, מדריך הקליעה שפלט את הכדור לעברו, נחשב לבקיא מאוד בשימוש בנשק.

אחד מחבריו של חלסצי, עוזי גינתי, בא לנחם את המשפחה האבלה. לדבריו, חלסצי היה "ילד טוב שמחבב את הזולת וטיפוס חביב. הוא היה אהוב על כולם. "צר לי מאוד שנהרג בנסיבות כאלה. זו תאונה שהייתה יכולה להימנע. ההורים שבורים ממה שנחת עליהם, אמר. "הוא לא מת בהיתקלות, אלא בתאונה טרגית".

התאונה עדיין נחקרת, ובתום בדיקה ראשונה הורה מפקד משמר הגבול, יורם הלוי, על עצירת כל אימוני הירי במג"ב. חלסצי הובא למנוחות הלילה.

(עדכון ראשון: 22:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully