וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: לוחם מג"ב נהרג מפליטת כדור במהלך אימון

סמ"ר חיים חלסצי בן 21, נפגע מפליטת כדור בחזהו, מנשק של חייל אחר בבסיס האימונים של מג"ב ליד ירושלים. בעקבות התקרית, הורה מפקד מג"ב על עצירת כל האימונים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו

לוחם מג"ב, סמל-ראשון חיים חלסצי בן 21 מנתניה, נהרג היום (חמישי), על פי החשד, מפגיעת כדור שנפלט מנשקו של חייל אחר בבסיס האימונים של מג"ב בסמוך להתנחלות מעלה מכמש, שליד לירושלים. סמ"ר חלסצי מת מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם, אליו הועבר במסוק לאחר שנפצע באורח אנוש מפגיעת הכדור בחזהו. הודעה נמסרה למשפחתו של חלסצי, שהותיר אחריו זוג הורים ואח. טרם נקבע מועד הלווייתו.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי חלסצי, שהיה מדריך קליעה, נהרג מפליטת כדור מנשקו של חייל אחר - ולא מכדור שנפלט מנשקו האישי - כפי שנחשד תחילה. בעקבות התקרית, הורה מפקד משמר הגבול, יורם הלוי, על עצירת כל האימונים.

בדצמבר - תקרית נוספת של פליטת כדור

בחודש דצמבר האחרון נהרג אדם לאחר שנפגע מכדור שנורה בשוגג במהלך ניסוי ביטחוני שגרתי בבסיס אליקים שבצפון. האיש התמוטט לאחר שנורה וזמן קצר לאחר מכן מת מפצעיו. מבדיקה ראשונית של האירוע עלה כי הוא נורה במהלך מטווחי ירי בתעשייה הביטחונית בשטח אש של בסיס אליקים. לאחר שהוצבו המטרות, נפתחה אש לעברן באמצעות התחמושת שנבחנה בניסוי ולפתע גילו את העובד, שנפגע והתמוטט. אחר כך התברר כי העובד נורה בראשו.

אירוע דומה התרחש כחודש וחצי קודם לכן בקריית שמונה. חייל בשירות סדיר בחטיבת גבעתי נפצע באורח קשה כתוצאה מפליטת כדור, שהתרחשה במהלך עלייתו לאוטובוס. מבדיקה של המשטרה הצבאית עלה כי הכדור נפלט מנשקו של לוחם אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully