וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מי ניצח באליפות צה"ל בצליפה?

עשרות יחידות השתתפו באליפות צה"ל בצליפה, הראשונה מזו שנים, שניסתה לדמות ירי מבצעי ומהווה שיא לפיתוח מערך הצלפים. צפו בתיעוד מיוחד

בחמישי האחרון במתקן אדם נערכה אליפות צה"ל בצליפה, ולוחמי חטיבת גבעתי שלטו בתחרות: גדוד הסיור של החטיבה השאיר מאחור יחידות כמו מגלן ואגוז וגרף את המקום הראשון בבית היחידות המובחרות, ובתחרות גדודי החי"ר זכו "שקד" ו"צבר", שניים מגדודי החטיבה, בשני הפרסים הראשונים.

לוחמיה הותיקים של יחידת המסתערבים הסמויה של משמר הגבול ביהודה ושומרון (ימ"ס איו"ש), מהיחידות המשטרתיות שהוזמנו לאליפות, ניצחו בבית היחידות המיוחדות, כשלמקום השני הגיעו צלפי שייטת 13, ואת המקום השלישי גרפה "שלדג". ימ"ס איו"ש זכו גם במקום הראשון הכללי, כיחידה הצולפת הטובה ביותר, ולקחו עמם את הגביע הנודד, שיעלה לתחרות נוספת באליפות הבאה המתוכננות ל-2013.

הטורניר, שמהווה את תחרות הצליפה הצה"לית הראשונה מזה חמש שנים, הוא הגדול ביותר מאז שנות ה-90. האליפות נערכה מתוך כוונה לדמות לצלפים תרחישי אמת, להם ידרשו בשעת פקודה, בצורה מדויקת ככל שניתן. בטורניר התחרו הצלפים בחמישה מקצים: ירי למטרות רחוקות במיוחד, ירי למטרות זזות (דמויות-מטרה נעות), ירי למטרות מדויקות, ירי אחרי מאמץ (בו נאלצו הלוחמים, סוחבים את עשרות הקילוגרמים של המערכות על גבם, לרוץ בחום גבעות השפלה לפני הירי) וירי ממצבים לא נוחים, למשל דרך שולחנות וחלונות.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • צלפים
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully