וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נעצר בחשד שתקף מינית חיילת בבסיס חיל האוויר

12.2.2012 / 1:04

החיילת, המשרתת בבסיס חיל האוויר סטלה מאריס בחיפה, דיווחה למפקדיה שהעבירו את הפרטים למשטרה הצבאית - שהחליטה לעצור את החשוד. בבוקר הוא יובא להארכת מעצרו

חייל נעצר בחשד שתקף מינית חיילת בבסיס חיל האוויר סטלה מאריס שבחיפה – כך נודע הלילה (ראשון). החיילת התלוננה בפני מפקדיה, ופרטי האירוע הועברו לידי המשטרה הצבאית שפתחה בחקירת המקרה. במהלך החקירה הוחלט לעצור את החייל בגין מספר ראיות שנאספו נגדו הקושרות אותו לתלונת החיילת, ובבוקר הוא יובא להארכת מעצר בבית הדין הצבאי בחיפה. מדובר צה"ל נמסר כי הנושא נמצא בחקירת מצ"ח ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית.

רק לפני שלושה שבועות הותר לפרסום כי איש מילואים במפקדה של בסיס שייטת 13 של חיל הים - יחידת הקומנדו הימי - מואשם באונס אכזרי שביצע בשנה שעברה בחיילת ששירתה לידו. כתב האישום נגד איש המילואים הוגש לאחרונה לבית המשפט הצבאי בחיפה, בעקבות תלונה שהגישה החיילת למשטרה הצבאית החוקרת בחודש מאי של השנה שעברה. לחקירת המקרה סייעו קצינים בכירים בשייטת ולוחמים נוספים המשרתים בה.

לפי התלונה, הנאשם והחיילת שירתו זה לצד זו בבסיס היחידה בעתלית באותו החודש. איש המילואים ניגש אליה וניסה לנשק אותה, ובתגובה, החיילת דחפה אותו ממנה, וניסתה להסיט את פניה כדי שלא ינשק אותה. הוא הפעיל נגדה כוח, והיא סטרה לו. לאחר מכן, לפי כתב האישום, הוא הפשיל את מכנסיו - ואנס אותה. אחר כך איים על החיילת שלא תגלה לאיש על מה שעולל לה. על חלק מפרטי הפרשה מוטל צו איסור פרסום.

אישום: איש מילואים אנס חיילת בבסיס שייטת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully