וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילים ירו ופצעו פלסטיני שאיים עליהם בגרזן

יהושע בריינר

22.1.2012 / 11:20

נמנע פיגוע במחסום קלדניה: שוטרי מג"ב ירו ברגליו של צעיר פלסטיני חמוש בגרזן, לאחר שסירב לעצור, ופצעו אותו קל-בינוני. לאחר שפונה לטיפול, התברר כי נשא גם שני סכינים

לוחמי מג"ב ומאבטח ישראלי מנעו הבוקר (ראשון) פיגוע גרזן במחסום קלנדיה, בין ירושלים לרמאללה. סמוך לשעה 9:30 הבחינו כוחות מג"ב ומאבטחים המוצבים במחסום כלי הרכב שבקלנדיה בצעיר פלסטיני שמתקרב לעברם בריצה, כשבידו גרזן. הלוחמים פתחו בנוהל מעצר חשוד וקראו לו לעצור, אולם הוא המשיך לרוץ לעברם. לבסוף ירה אחד המאבטחים לעבר פלג גופו התחתון של הפלסטיני, שנפגע ברגליו ונפצע באורח קל עד בינוני.

שוטרי מג"ב העניקו לפלסטיני הפצוע טיפול רפואי ראשוני במקום, עד להגעתם למקום של כוחות מגן דוד אדום, שהעבירו אותו להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בחיפוש על גופו נמצאו, מלבד הגרזן, גם שני סכינים - ממצא ההמחזק את ההערכה כי התכוון לבצע פיגוע דקירה במחסום. האירוע הועבר לתחקור של מג"ב וצה"ל, ומתחקיר ראשוני עולה כי הכוחות בשטח פעלו על פי הנהלים ומנעו פיגוע.

מקרה דומה אירע בסמיכות מקום גם אתמול. פלסטיני חמוש במזלג דקר שוטר מג"ב שנמנה על קבוצה של שוטרים שהגיעו למחסום שועפט כדי לפנות שני פלסטיניים שהתחשמלו בעת תיקון קצר. עוד מקרה דומה התרחש לפני כשבוע בחברון, שם נעצר צעיר פלסטיני כשהוא נושא סכין, והודה בחקירתו כי התכוון לדקור שוטר במקום.

עוד מקרי סיכול בגדה בחודש האחרון:
נמנע פיגוע בבית הדין שאליו הובא רוצח משפחת פוגל
סוכל פיגוע: 4 פלסטינים נעצרו כשברשותם 11 מטענים

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully