וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: צה"ל סובל ממצוקה חמורה בכוח אדם

רמי שני

23.11.2010 / 14:16

במהלך נאומו בכנס בדרום אמר ברק כי בצה"ל מורגשת מצוקה גדולה של כוח אדם, לאור הילודה המועטה במגזר היהודי לפני 18 שנה. "נאלצנו לקצץ את כוח האדם שאנחנו מעבירים למסגרות אחרות"

שר הביטחון אהוד ברק אמר היום (שלישי) כי קיימת מצוקה גדולה של כוח האדם בצה"ל. ברק אמר את הדברים בנאומו בפני ראשי המועצות האזוריות בנגב בכנס בקיבוץ משאבי שדה ברמת הנגב. שר הביטחון אמר כי המצוקה נובעת מילודה מועטה של יהודים לפני 18 שנה, שגורמת כעת לגיוס קטן יותר, דבר המתבטא במקומות רבים. "נאלצנו לקצץ את כמות כוח האדם שאנחנו מעבירים למשטרה ולמערכות חינוך שונות בשל כך", אמר ברק, "אנחנו מטפלים בכך אבל זו המציאות הנוכחית".

ברק ממשיך בזאת ההתבטאויות הנוגעות לגיוס לצה"ל. אתמול אמר שר הביטחון במהלך ביקור בבקו"ם בתל השומר כי "אנו נמצאים היום בצה"ל במצוקת כוח אדם וכל צעיר וצעירה נוספים במעגל הגיוס הם תרומה ישירה לביטחון המדינה".

בביקורו אתמול, שוחח שר הביטחון עם המתגייסים הצעירים המיועדים לשירות בחטיבת גולני. "יש עלייה במוטיבציה לשרת ביחידות שדה, והדבר הזה מקיף את יישובי הפריפריה. אני מקווה שיקבל אחיזה גם במרכז", אמר והזהיר כי כבר היום אוכלוסיות רחבות, בעיקר בציבור החרדי והערבי אינן מתגייסות, וכי יש למצוא פתרון למצב זה במסגרת שירות לאומי רחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully