וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הציג עוד תמונה: "זה לא דאעש - זה חמאס"

בהמשך לתמונת משגרי הרקטות שהניף באו"ם, הציג ראש הממשלה במפגש עם הפדרציות היהודיות בארה"ב תמונה של הוצאה להורג בידי חמאס. "דאעש עורפים ראשים וחמאס יורה לאנשים בראש"

צילום: לע"מ, עריכה: קשת סידי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) לנאום שנשא אמש בפני העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק, שבמהלכו השווה בין ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) לחמאס. "נכון שיש כמה הבדלים בין חמאס לדאעש, למשל דאעש עורפים ראשים וחמאס יורה לאנשים בראש, אך עבור הקורבנות ומשפחותיהם, הזוועה היא אותה זוועה", אמר נתניהו במפגש עם הפדרציות היהודיות בניו יורק.

עוד על נאום נתניהו באו"ם:
עריקאת: "חמאס הוא דאעש? נתניהו הוא אל-בגדאדי"
אוסף הלהיטים של נתניהו לא כבש את הקהל באו"ם / פרשנות
נאומו המלא של ראש הממשלה בעצרת הכללית של האו"ם

בנימין נתניהו במפגש עם הפדרציות היהודיות בניו יורק,  30 בספטמבר 2014. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו מציג תמונה של הוצאה להורג בידי חמאס, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

בנאומו אמש, הציג נתניהו תמונה שבה נראים שני ילדים פלסטינים בשכונת מגורים בעזה, כשבקרבת מקום משגרים מחבלי חמאס רקטות על ישראל. "בכל פעם שאני מגיע לאו"ם, המטרה שלי היא להציג את האמת כפי שהיא", הוסיף נתניהו הערב. "הנה תמונה שלא הצגתי אתמול באו"ם. זוהי הוצאה להורג העומדת להתרחש. אך זה לא דאעש, זהו חמאס". לדבריו, "במהלך הלחימה האחרונה בעזה, סמוך לתקופה בה דאעש ביצעו את המעשים המחרידים שלהם, חמאס הוציא להורג עשרות פלסטינים, רק על מנת להשליט פחד ולכפות על תושבי עזה להיכנע להם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"דרכי פעולה פראיות"

נתניהו הסביר את הקישור שעשה בין שני ארגוני הטרור. "הנקודה שניסיתי להעביר אתמול ואני מעביר היום היא שאנו ניצבים בפני רשת עולמית של קבוצות ומשטרים איסלאמיסטיים קיצוניים", אמר. "אין להם חדר מלחמה משותף, יש להם חדרי מלחמה אחד נגד השני מכיוון שכולם שואפים לשלוט, ראשית באזור בו הם נמצאים ובהמשך בעולם כולו. אך כולם חולקים את האידאולוגיה הקיצונית, לכולם יש לא רק שאיפות בלתי ניתנות לכיבוש אלא גם דרכי פעולה פראיות וככל שיש להם את היכולת להגשים את השאיפות שלהם, כך הם יוציאו לפועל את התוקפנות הכבושה שלהם כנגד הציוויליזציות המשותפות שלנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בעצרת האו"ם. GettyImages
ראש הממשלה עם התמונה שהציג אתמול באו"ם/GettyImages

ראש הממשלה הזכיר באותה נשימה גם את האיום שמהווה תכנית הגרעין של איראן. "כולנו תומכים במאמצים שמוביל הנשיא אובמה לבלום את דאעש ולהביס אותו", סיכם. "אן ספק שזה חייב להיעשות. אך להביס את דאעש ולהותיר את איראן כמדינת סף גרעינית יהיה, כפי שאמרתי אתמול ואומר שנית, לנצח בקרב אך להפסיד במלחמה. עלינו להביס את דאעש אך עלינו למנוע מאיראן להשיג את היכולת לייצר נשק גרעיני".

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully