וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר שלום נאם, נציגי מדינות ערב נשארו באולם

19.1.2014 / 11:02

שר התשתיות נאם בכנס האנרגיה הבינלאומי "אירנה" באבו דאבי, ובאופן מפתיע חברי המשלחות הערביות נשארו להאזין – חוץ מנציגי כוויית שהחרימו. האיראנים עברו לאחורי האולם

סילבן שלום נשא נאום בכנס בינלאומי באבו דאבי, ינואר 2014. משה בנימין,
ביקור ראשון של שר ישראלי במפרץ הפרסי מאז 2010. סילבן שלום בכנס "אירנה", הבוקר/משה בנימין

השר מישראל נאם - נציגי מדינות ערב נשארו באולם: סילבן שלום, שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, נשא הבוקר (ראשון) נאום בכנס האנרגיה הבינלאומי "אירנה" באבו דאבי. באופן מפתיע, נציגי העולם הערבי נשארו להאזין לראש המשלחת הישראלית.

עוד חדשות מהמזרח התיכון:
דיפלומט איראני חוסל מחוץ לבית השגריר בתימן
הסכם הגרעין יוצא לדרך: פקחי סבא"א נחתו בטהראן
המשבר בסוריה: האופוזיציה תשתתף בוועידת השלום

ביקורו של שלום הוא הראשון של שר ישראלי במפרץ הפרסי מאז שנת 2010. לאחר שנודע על השתתפות בכנס, הודיעו נציגי כוויית כי יחרימו את הוועידה במחאה. אולם מלבד האיום במחאה זו, נציגי שאר מדינות ערב לא פרסמו כל התייחסות לנושא, וכאמור בזמן נאומו של שר התשתיות הישראלי הם נשארו ישובים במקומותיהם. גם נציגי המשלחת האיראנית נשארו באולם, אך עברו במחאה מן הספסלים הסמוכים לבמה אל אחורי האולם.

השר שלום התייחס בנאומו להתקדמות בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל, והדגים כיצד טכנולוגיה ישראלית מסייעת לקידומן ברחבי העולם. בשולי הכנס ערך שלום פגישות מדיניות עם נציגים ממדינות שונות שהשתתפו בכנס, במטרה לקדם שיתופי פעולה בתחומי האנרגיה. הכנס יינעל מחר.

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully