וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: פנינו לא למלחמה - אך נעשה הכול כדי להגן על עצמנו

4.2.2018 / 11:54

ראש הממשלה התייחס למתיחות באזור ברקע החשש מפני התבססות איראן בסוריה ולבנון, ואמר כי ישראל תמשיך לבלום את "האסלאם הרדיקלי" באזור. "אנחנו עומדים בפני אתגרים רבים"

צילום: לע"מ, עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) כי פניה של ישראל אינם למלחמה - אך הדגיש כי "נעשה את כל הנדרש כדי להגן על עצמו". הדברים נאמרו בפתח ישיבת הממשלה, ברקע החשש בישראל מפני התבססות איראן בסוריה ובלבנון. בישיבה ישתתף גם הרמטכ"ל גדי איזנקוט, שצפוי לסקור את המצב הביטחוני הרגיש בצפון, וגם בדרום.

"יש לי אמון מלא ברמטכ"ל", אמר נתניהו. "צה"ל הוא הצבא החזק ביותר במזרח התיכון וטוב שכך כי אנחנו עומדים בפני אתגרים רבים". לדבריו, "כפי שהבהרתי לפוטין ולטראמפ, אנחנו הגורם המרכזי שבולם את התפשטות האסלאם הרדיקלי במזרח התיכון, שמאיים על העולם כולו. אין פנינו למלחמה, אבל נעשה את כל הנדרש כדי להגן על עצמנו".

פתח פגישת רה"מ נתניהו והנשיא פוטין בקרמלין במוסקבה 29 בינואר 2018. קובי גדעון, לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ופוטין, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, קובי גדעון, לע"מ

בסוף השבוע דווח בעיתון א-שרק אל-אווסט כי משלחת של גורמים בכירים רוסיים שהגיעה בשבוע שעבר לישראל הפעילה לחץ כדי למנוע תקיפה נגד מפעלי טילים שמקימה איראן בלבנון ונגד יעדי חיזבאללה באזור. זאת, לפי הדיווח, אחרי אזהרה שנתן נתניהו לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין במהלך פגישתם ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully