וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה של כץ לחרדים: נזף במנכ"ל הרכבת על צילום הרחפן בשבת

שר התחבורה הבהיר לבועז צפריר כי חרג מהסיכום עם החרדים, לפיו בשבת יתבצעו רק עבודות שדחייתן כרוכה בסיכון חיים. יו"ר הקואליציה באולפן וואלה! NEWS: "החרדים לא יקבעו מי יהיו שרי הליכוד"

עריכת וידאו: אביב אירגז.

שר התחבורה ישראל כץ נזף הבוקר (ראשון) במנכ"ל רכבת ישראל בועז צפריר על שהפעיל צוותי צילום ורחפנים במהלך העבודות על תחנת השלום בתל אביב בשבת. בפעילות זו חרג צפריר מהסיכומים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו והמפלגות החרדיות, שקבעו כי במהלך השבת יתבצעו אך ורק עבודות שדחייתן מהווה סיכון חיים, וכי היתר ייעשה בימי חול. לפי גורמים המעורים בפרטים, "צפריר התחייב כי הדבר לא יחזור על עצמו".

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד, התייחס היום לסערה הקואליציונית סביב עבודות הרכבת. "אין פה מרקחת פוליטית. הכוונה היא ליצור כללים לעתיד, על זה המשבר, ואני מאמין שראש הממשלה יצליח להגיע בעניין הזה לסיכום", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

לקריאה נוספת:
בשירות נתניהו: החרדים עולים על הרכבת ומחפשים את הראש של כץ
החרדים רוצים פגישה דחופה עם נתניהו: "נדרוש את פיטורי כץ"
"עבודות הרכבת בתל אביב בשבת בוצעו בהתאם לסטטוס קוו"

השר ישראך כץ עם רוה"מ בנימין נתניהו בסיור מוסק מעל הגבול עם ירדן, ספטמבר 2015. ראובן קסטרו
"הדבר לא יחזור על עצמו". כץ/ראובן קסטרו

לדבריו, לעתים יש מקרי קיצון שמצדיקים אישור לעבודה בשבת. "אנחנו הסכמנו על סטטוס קוו, אבל תמיד היו עבודות חריגות בשבת. זה לא דבר חדש, צריך לנהל את המדינה ולפעמים יש מצבים כמו שהיה פעם, שאי אפשר לסגור את איילון במשך יומיים באמצע שבוע כי היה נוצר כאוס גדול. המשטרה נתנה את חוות דעתה כפי שנתנה, והיינו צריכים לעמוד בזה. זאת הייתה הבעיה, גם הם מבינים שיש חריגים".

ח"כ ביטן התייחס למתיחות בין נתניהו לכץ. "משרד התחבורה מטפל בנושאים המקצועיים באופן קבוע. כל הגופים, כמו נת"ע ורכבת ישראל, מטפלים בעניינים האלה באופן קבוע מול אנשי מקצוע. זו לא החלטה שלו", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עבודות שדרוג תחנת רכבת השלום בתל אביב, 26 באוגוסט 2016. יותם רונן
"לפעמים יש מקרים חריגים". העבודות בתחנת השלום בתל אביב, שלשום/יותם רונן

על המגעים הקואליציוניים אמר: "אני לא חושב שיש מצב שמפלגת העבודה תיכנס לקואליציה. אין שום סיכוי. יש אנשים שחושבים שזה אפשרי אבל זה בלתי אפשרי, כי הרצוג לא מסוגל להביא את מפלגת העבודה לקואליציה. כמו שאני מכיר את המצב במפלגה הזו, גם חלק ממנה לא יכול להיכנס והרצוג אינו בנוי לפרישה כזאת.

"הנושא של הליכוד הוא סגור, הדברים הובהרו ואין בעיה בין ראש הממשלה לכץ, לא צריך לחשוש מפיטורים. עם כל הכבוד לגפני והחרדים, הם לא יקבעו מי יהיו שרי הליכוד כמו שאנחנו לא קובעים להם מי יהיו הנציגים שלהם בוועדות הכנסת והממשלה. דווקא זה יכול להפיל את הקואליציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully