וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח מוטה? BBC אחרי הפיגוע בירושלים: "פלסטיני נורה למוות"

בידיעה הראשונית שעלתה באתר הבריטי אחרי הפיגוע בעיר העתיקה דווח שהמחבל הוא זה שנהרג - ולא שני הישראלים שנדקרו למוות. זמן קצר אחרי עודכנה הכותרת: "פלסטיני הרג שני ישראלים בעיר העתיקה"

צילום: רויטרס, סרטון חובבים שהועלה לרשת; עריכה: טל רזניק, שניר דבוש

רשת BBC הבריטית דיווחה אמש (שבת) בידיעה הראשונית שהעלתה אחרי הפיגוע בעיר העתיקה, כי המחבל הוא זה שנהרג במהלכו ולא שני הישראלים שנדקרו למוות. "פלסטיני נורה למוות אחרי ששני ישראלים נהרגו במתקפה בירושלים".

זמן קצר לאחר מכן עודכנה הכותרת. "ירושלים: פלסטיני הרג שני ישראלים בעיר העתיקה", לשון העדכון. BBC בישראל סירבו להתייחס לאירוע.

בפיגוע הדקירה נרצחו הרב נחמיה לביא, בן 41, ואהרן בנט בן ה-21. אשתו נפצעה באורח אנוש ובנו בן השנתיים באורח קל. "הוא ירד עם הנשק להציל את הנדקרים, והמחבל פגע גם בו", סיפרו חבריו של לביא. לאחר שהמחבל תקף את לביא, הוא לקח את כלי הנשק שלו ובאמצעותו ניסה לפגוע בעוברי אורח נוספים.

לאחר הפיגוע, פעילי ימין החלו להפגין באזור וחסמו נתיבים על מנת למנוע מערבים להיכנס לירושלים. כביש מספר 1 ממורדות שער יפו נחסם לחלוטין לתנועה, בזמן שהפעילים החוסמים אותו צוערים "דם יהודי אינו הפקר" ו"די לממשלת הדמים". לאחר שהגיעו כוחות המשטרה למקום, הפעילים התפזרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פלסטיני נורה למוות לאחר ששניים נהרגו בתקיפה בירושלים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully