וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין נועד עם האפיפיור בוותיקן: "להתגבר על המפלג"

3.9.2015 / 15:05

הנשיא הגיע לביקור מיוחד בוותיקן ושם, לאחר קבלת פנים חגיגית, נפגש עם האפיפיור פרנציסקוס למשך שעה. השניים החליפו מתנות, שבמהלכן העניק ריבלין לפרנציסקוס פסלון ועליו כתובת ש"תהיה בידיו כסמל לתקווה"

הנשיא ריבלין בטקס קבלת פנים בוותיקן, ספטמבר 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ריבלין והאפיפיור/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע הבוקר (חמישי) לוותיקן לביקור רשמי אשר במהלכו הוא נפגש עם האפיפיור פרנציסקוס. פגישתם של השניים התקיימה בקריית הוותיקן בחדר הספרייה הפרטי של האפיפיור, וארכה כשעה. במהלך טקס החלפת המתנות, העניק הנשיא לאפיפיור רפליקה של כתובת "תל דן" המכונה כתובת בית דוד. "רציתי שכתובת חשובה זו תהיה בידיך כסמל לתקווה ולמארג החיים המשותף לכל בני הדתות השונות", אמר ריבלין לאפיפיור במעמד הענקת המתנה. הכתובת המקורית מוצבת במוזיאון ישראל.

האפיפיור, מצדו, העניק לנשיא פסל ברונזה דמוי מטבע ובו ענפי עץ זית מפוסלים מחברים בין החלקים השונים ומסמלים את האחריות המוטלת על כל מדינה ואדם לפעול למען תרבות של שלום. הפסל לווה בהקדשה אישית לנשיא בה נכתב: "לחפש אחר המאחד, להתגבר על המפלג".

לאחר מכן, נועד ריבלין עם ראש ממשלת הוותיקן, קרדינל פייטרו פרולין. בהמשך היום עתיד הנשיא להיוועד עם נשיא איטליה, סרגיו מטארלה, ואף להיות אורח הכבוד באירוע רב משתתפים בבית הכנסת העתיק ברומא בהשתתפות בכירי הקהילה היהודית באיטליה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נתניהו על ניצחון אובמה: "רוב מוחץ של האמריקנים רואה באיראן איום כמונו"
בורחים מהמערכת הציבורית: עלייה בחולים שמעדיפים "להתאשפז בבית"
איום הבולענים בים המלח מחריף - והמדינה מתנערת מאחריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully