וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "אני בטוח שב-2016 יתקיימו בחירות לכנסת ה-21"

31.8.2015 / 0:28

בכינוס ישראל ביתנו בירושלים אמר ליברמן כי על מפלגתו להיערך לקראת הבחירות ותקף את מדיניות נתניהו. "במקרה של עלאן ראינו איך הממשלה לוקחת כלי חשוב הקרוי מעצר מנהלי ומרוקנת אותו מתוכן. אם הוא רוצה לשבות רעב ולמות – שימות", אמר

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: קשת סידי

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר אתמול (ראשון) בכינוס המפלגה בירושלים כי הוא בטוח שכבר במהלך השנה הבאה יתקיימו בחירות נוספות לכנסת. "השנה שהסתיימה הייתה מאוד לא פשוטה עבורנו, בלשון המעטה, והשנה הבאה עלינו לטובה תהיה, כנראה, אפילו עוד יותר מורכבת", אמר ליברמן. "אני אומר זאת לא בפעם הראשונה, ואני אומר זאת בביטחון מלא: ב-2016 יתקיימו בחירות לכנסת ה-21".

ליברמן הוסיף כי על מפלגתו להיערך לקראת הבחירות שהוא צופה. "במהלך השנה הקרובה נקיים את ועידת מפלגת 'ישראל ביתנו', תהליך שיכלול בחירות בסניפים ובחירת מרכז חדש למפלגה. 215 אלף הקולות שבהם זכינו במערכת הבחירות האחרונה הם הוכחה שיש לנו גרעין קשה, חזק, נחוש, מגובש וחדור רוח קרב, שלמרות כל הנסיבות וכל ההשמצות יודע את האמת ונשאר נאמן למפלגה ולדרכה".

עוד בוואלה! NEWS:
מינוי הירש יתעכב: ארדן ווינשטיין סיכמו על הארכת כהונת סאו
סערה בתיכון ברמת גן: מורה תועד בהפרות הסדר שבהן הותקף חייל
"סמים בכל פינה": 240 ק"ג מריחואנה אותרו במבנה תעשייה באשדוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כמה תעצומות נפש צריכה מדינה להקדיש למחבל אחד?". עלאן בבית החולים ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך דבריו תקף ליברמן את מדיניות הממשלה והתייחס לעציר המנהלי מוחמד עלאן ששבת רעב. "מהלכי הממשלה בחודשים האחרונים הוכיחו פעם אחר פעם שההחלטה הזו שקיבלנו, שלא להצטרף אליה, הייתה ההחלטה הנכונה. זו ממשלה רופסת שרק דואגת לשרידותה, על חשבונם של אזרחי ישראל. ממשלה ללא דרך בתחום המדיני וממשלה כושלת בתחום הביטחוני", אמר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"מי שזקוק לדוגמה נוספת ראוי שיבחן את המקרה של עלאן. ראינו איך הממשלה לוקחת כלי חשוב הקרוי מעצר מנהלי ומרוקנת אותו מתוכן. במהלך השנים תמיד אמרתי לנתניהו, אם התחלת מבצע צבאי בעזה אז תלך עד הסוף, אם עצרת מישהו במסגרת מעצר מנהלי, אותו דבר, תלך עד הסוף. אל תיכנע לשום לחץ. אם הוא רוצה לשבות רעב ולמות – שימות".

"כמה תעצומות נפש צריכה מדינה להקדיש למחבל אחד? ובסוף אותו פעיל טרור מנצח את כל מערכות המדינה ומשתחרר. זה בגלל שהממשלה הזו משדרת תבוסתנות, פחד והססנות, במקום להבהיר באופן חד וברור שכל עציר מנהלי המחליט לשבות רעב - האחריות היא שלו ועליו בלבד", הוסיף.

"ההסכם עם איראן - שפל מוסרי"

ליברמן התייחס גם להסכם הגרעין עם איראן והאשים את נתניהו והממשלה. "ההתנהלות הכושלת הביאה את מדינת ישראל למצב בעייתי מאוד. ללא קשר לעניין הגרעין, מדובר בשפל מוסרי של מדיניות המקנה לגיטימיות למדינה שהיעד המרכזי במדיניות החוץ שלה הוא השמדת מדינת היהודים, יעד שראשי המשטר בטהראן חוזרים עליו בדבקות כמעט מדי שבוע. ההסכם עם איראן מוסיף לאייתולות ולמשמרות המהפכה מיליארדי דולרים וזאת כשרק לפני כחודשיים פרסמה מחלקת המדינה האמריקנית דוח הקובע שאיראן היא הספונסרית הראשית של הטרור בעולם כולו. כמו היטלר אז, כך גם חמינאי היום: תאבונו בעקבות אותו הסכם כניעה רק גובר.

"כמו אז, גם היום מנהיגי העולם החופשי מעדיפים מציאות מדומה ונוחה על פני האמת הקשה שאת הרודנות והטרור לא ניתן לפייס, אלא חייבים להביס. שהסכמה עם טרוריסטים פירושה השלמה עם מלחמות עתידיות. שמי שמפקיר את בני בריתו סופו שיצטרך להקריב גם את בני עמו במלחמה בלתי נמנעת", הוסיף. "כי מי שלא לומד מההיסטוריה סופו שישלם מחיר גבוה מאוד בעבור השיעור החוזר. ישראל נשארה להתמודד לבד מול מדינת הטרור הגדולה בעולם שבתוך כמה שנים גם תהפוך למעצמה גרעינית. אך במקום להתארגן ולפעול נוכח מציאות זו באופן נחוש, במקום לעסוק בפעילות ובעשייה מדינית וביטחונית אמיתית, עוסק נתניהו בדברת בלתי פוסקת. נתניהו אינו מסוגל לקבל החלטות קשות. במקום זאת הוא ממשיך בדברת החלולה שאינה פותרת את בעיית הגרעין האיראני אלא רק מעצימה את בידודה של ישראל ומחריפה את מצבנו בזירה הבינלאומית".

(עדכון ראשון: 20:28)

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully